Gmina Trzciana ogłasza przetarg
- Adres: 32-733 Trzciana, Trzciana
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 648 44 20 , fax. 14 613 63 01
- Data zamieszczenia: 2019-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzciana
Trzciana 302
32-733 Trzciana, woj. małopolskie
tel. 14 648 44 20, fax. 14 613 63 01
REGON: 85166064800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej nr 580501K w km od 0+600 do 2+066 w miejscowości Trzciana, Gmina Trzciana. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 580501K w km od 0+600 do 2+066 w miejscowości Trzciana, Gmina Trzciana. 2.Ogólna charakterystyka robót: - nawierzchnia z mas bitumicznych: warstwa ścieralna gr. 5,0cm, wyrównanie nierówności w istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką asfaltową - śr. gr. 4,0cm- 4691,20m2, - pobocza utwardzone tłuczniem kamiennym: grubość warstwy 0,15m; szerokość poboczy 0,20m (obustronnie), powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową- 586,4m2, - rowy przydrożne: odcinkowe obustronne; długość całkowita mb 1466,0; umocnienie dna koryta betonowymi OG460/320/500; ubezpieczenie skarp płytami ażurowymi typu „KRATA” o wym. 60x40x8cm wraz z przybiciem szpilkami drewnianymi fi 40mm i długości 60cm w ilości 3 szt. na element - pas szer. 40cm 3.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 zł /słownie/trzy tysiące złotych. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: BSR/O Trzciana nr konta: 09858900060030000002020014 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 6. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swojej treści uzależnić wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp., 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) kosztorys ofertowy, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty – w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa lub modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Lubień
Dodano: 2024-04-05 - Remont placu zabaw przynależącego do Przedszkola nr 3 im. Karola Szymanowskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-03-29 - Naprawa dróg po budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jawiszowice – etap I
Dodano: 2024-02-05 - Przebudowa układu komunikacyjnego na osiedlu Jana Pawła II w Andrychowie – Etap I
Dodano: 2024-01-30 - Modernizacja miejsc postojowych przy zabytkowym kościele drewnianym p.w. Św. Marcina w Marcyporębie wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2023-12-08 - Budowa Domu Kultury "Senior"
Dodano: 2023-11-14 - Wykonanie ogrodzenia pastwisk dla koni w Rząsce, gmina Zabierzów, działka nr 470/11 obr. 0018 Rząska
Dodano: 2023-11-05 - Modernizacja miejsc postojowych przy zabytkowym kościele drewnianym p.w. Św. Marcina w Marcyporębie wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2023-10-24 - Budowa pumptracka w ramach zagospodarowania terenu nadrzecznego w Tokarni
Dodano: 2023-10-20 - Wykonanie ogrodzenia pastwisk dla koni w Rząsce, gmina Zabierzów, działka nr 470/11 obr. 0018 Rząska
Dodano: 2023-09-20