Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 4331110 ul. Równoległa w km od 0+000 do km 0+476 w miejscowości Luszowice, Gmina Radgoszcz

GMINA RADGOSZCZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33-207 Radgoszcz, PL. ŚW. KAZIMIERZA 7-8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146414139 , fax. 146414661
  • Data zamieszczenia: 2023-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RADGOSZCZ
    PL. ŚW. KAZIMIERZA 7-8
    33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie
    tel. 146414139, fax. 146414661
    REGON: 851660789
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 4331110 ul. Równoległa w km od 0+000 do km 0+476 w miejscowości Luszowice, Gmina Radgoszcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA OBEJMUJE:1. Roboty przygotowawcze - pomiarowe2. Podbudowy3. Nawierzchnie bitumiczne4. Zjazdy i dowiązania5. PoboczaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do niniejszej SWZ dokumenty, tj. dokumentacja techniczna (branża drogowa), szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. Dokumentacja techniczna została opracowana przez: PRODIST Pracownia Projektowa Sp. j. Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową – techniczną (branża drogowa) oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną przez: PRODIST Pracownia Projektowa Sp. j. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do określenia wartości robót budowlanych.Szczegółowy opis zawiera SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości: 5.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub Zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli (wykonawca) posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 500 000,00 złotych.4) Zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca spełnia łącznie następujące wymagania:a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie podobne zamówienia, tj. min. 2 roboty budowlane w zakresie• budowy, przebudowy lub remontu drogi o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda z nich.b) dysponuje osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi jak w przedmiocie zamówienia (branża drogowa) wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach