Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 364075K Smalcówka w miejscowości Rokiciny Podhalańskie, Gmina Raba Wyżna w km 0+030 – 0+860

Gmina Raba Wyżna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-721 Raba Wyżna, Raba Wyżna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 691 250 , fax. 182 691 251
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raba Wyżna
    Raba Wyżna 41
    34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie
    tel. 182 691 250, fax. 182 691 251
    REGON: 55197000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rabawyzna.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 364075K Smalcówka w miejscowości Rokiciny Podhalańskie, Gmina Raba Wyżna w km 0+030 – 0+860
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi gminnej nr 364075K Smalcówka w miejscowości Rokiciny Podhalańskie, Gmina Raba Wyżna w km 0+030 – 0+860” W ramach remontu wykona się: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych: 0,830 km, 2) Mechaniczne cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych: 8 m, 3) Frezowanie nawierzchni asfaltowych: 2 490 m2, 4) Mechaniczne korytowanie na całej szerokości: 3 154 m2, 5) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża: 3 154 m2, 6) Podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem: 3 154 m2, 7) Podbudowę z kruszywa łamanego – warstwa dolna: 3 154 m2, 8) Podbudowę z kruszywa łamanego – warstwa górna: 3 154 m2, 9) Skropienie nawierzchni asfaltem: 2 905 m2, 10) Nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca 2 905 m2, 11) Skropienie nawierzchni asfaltem: 2 905 m2, 12) Nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa ścieralna: 2 905 m2, 13) Uzupełnienie poboczy z tłucznia kamiennego – warstwa górna: 622,5 m2, 14) Regulację pionową włazów kanałowych: 11 szt., 15) Tablice informacyjne wraz z zamontowaniem na słupkach stalowych wymiar 150 x 93 cm: 2 kpl., 16) Oznakowanie zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 2. Szczegółowy zakres prac ujęty jest w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, do tych, które zostały wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom technicznym i jakościowym określonym w Polskich Normach i aprobatach technicznych. 4. Po realizacji zadania Zamawiający celem oceny prawidłowości wykonania robót będzie żądał od Wykonawcy: a) protokołów badań i sprawdzeń, b) atestów na wbudowane materiały, c) inwentaryzacji powykonawczej zaklauzulowanej, sporządzonej przez uprawnionego geodetę, d) kosztorysu powykonawczego, e) zatwierdzenia stałej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 18 8815 0002 0000 0000 0260 0003, w tytule przelewu wpisując: „ZP.271.10.2019 - Smalcówka”. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, aż do upływu terminu wskazanego w rozdziale IX ust. 3. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Ponadto gwarancje, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą być gwarancjami bezwarunkowymi, płatnymi na pierwsze żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim z zastrzeżeniem rozdziału VI ust. 17 SIWZ przy użyciu formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. UWAGA: W przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, powyższe oświadczenie nie jest wymagane!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach