Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 111896D od granicy administracyjnej Gminy Świdnica do granicy administracyjnej Gminy Żarów w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój na lata 2012-2015

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4 4
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 111896D od granicy administracyjnej Gminy Świdnica do granicy administracyjnej Gminy Żarów w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój na lata 2012-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 111896D od granicy administracyjnej Gminy Świdnica do granicy administracyjnej Gminy Żarów na długości 2850 mb, w miejscowościach Zawiszów - Sulisławice - Wiśniowa. 2. W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące roboty budowlane: 1) wymiana przepustów betonowych, 2) wymiana nawierzchni zatok autobusowych, 3) profilowanie rowów przydrożnych, 4) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej SMA. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót. 4. Wykonawca opracuje, uzgodni, wystąpi wnioskiem i uzyska zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz wykona tymczasową organizację ruchu na czas realizacji robót, która musi uwzględniać wprowadzenie ruchu wahadłowego sterowanego sygnalizacją świetlną lub kierowanego przez uprawnionego pracownika. 5. Wykonawca dokona wymiany istniejącego oznakowania pionowego oraz odtworzy oznakowanie poziome zgodnie z przedmiarem robót. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót. 7. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto BGŻ S.A o/o Świdnica nr 77 2030 0045 1110 0000 0241 0430. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione w terminie, o którym mowa w rozdziale XV pkt 1 niniejszej SIWZ, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem tego terminu. Brak wadium na koncie Zamawiającego we wskazanym powyżej terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w formach innych niż gotówkowej (np. gwarancji, poręczeniach) - oryginał należy zdeponować w Urzędzie Gminy w Świdnicy w pok. 209, a kopię wpiąć do oferty. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie ORYGINAŁ DOWODU WNIESIENIA WADIUM. 6. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcy w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.swidnica.pl/start/przetargi/rok-2015
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach