Urząd Gminy Mełgiew ogłasza przetarg
- Adres: 21-007 Mełgiew, ul. Partyzancka 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 759 77 01, 02, 03 , fax. 081 759 77 04
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Mełgiew
ul. Partyzancka 2
21-007 Mełgiew, woj. lubelskie
tel. 081 759 77 01, 02, 03, fax. 081 759 77 04
REGON: 00054343300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej nr 105524 L w m. Dominów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
roboty drogowe-mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża z żużlu i kruszywa , wykonanie podbudowy kruszywa łamanego o gr. po zagęszczeniu 20 cm oraz warstwy wiążącej z mieszanki asfaltowej o gr. 5 cm na odcinku 400mb - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zmawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 tekstu jednolitego ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ogłoszony w Dz. U. z dnia 29 listopada 2007 r. Nr 223, Poz. 1655 z póź.zm - określone w dalszej części skrótem u.p.z.p. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następującą osobę podmiot wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: A. Kierownik Budowy - mający, co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku kierownika budowy robót, posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń. Uwaga: przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie 1 roboty drogowej . Za roboty spełniające warunki Zamawiający uzna roboty o wartości nie mniejszej niż wartość niniejszego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości niemniejszej niż wartość zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania I warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) złożyć oświadczenie, w którym oświadczy, że: - spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zamówienie: Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża z żużlu i kruszywa , wykonanie podbudowy kruszywa łamanego o gr. 25 cm oraz warstwy wiążącej z mieszanki asfaltowej o gr. 5 cm na odcinku 400mb Kod CPV: 45 20 00 00 -9 , 45 10 00 00-8, 45.23.30-00 -0 , - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust 1-2 tekstu jednolitego ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ogłoszony w Dz. U. z dnia 29 listopada 2007 r. Nr 223, Poz. 1655 z póź.zm). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie może być złożone wspólnie przez tych wykonawców, przy czym winno być ono podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maj 2006 r. Nr 78 Poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1. a), b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa powyżej w pkt a) powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt b) powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. .........W celu potwierdzenia spełniania II warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. wykaz osoby/osób/podmiotów , którymi dysponuje w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz informacjami o dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z: >życiorysem zawodowym; >odpowiednimi uprawnieniami drogowymi; >aktualnym zaświadczeniem odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3 pisemne zobowiązanie innych podmiotów , gdy Wykonawca wskaże , że będzie dysponował osoba zdolną do pełnienia funkcji kierownika W celu potwierdzenia spełniania III warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: 1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melgiew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wejścia głównego oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej w sanitariatach i archiwach części nowej budynku, malowanie okien drewnianych w O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie zadaszeń zielonych pasów odpraw na dpg Hrebenne (płyta wyjazdowa z RP)
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1090L w m. Hanna w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-12 - Budowy wiaty - zadaszenia na pojazdy osobowe z wydzieloną częścią na rowery
Dodano: 2016-06-17 - Budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Zespole Szkół nr 2 w Świdniku (w tym budowa bieżni, skoczni w dal i skoczni wzwyż) - budowa ogrodzenia Zespołu Szkół nr 2
Dodano: 2016-06-14 - Budowa mostu przez rzekę Ciemięgę w km 3+747 drogi powiatowej Nr 2212L Jastków - Snopków w m. Snopków wraz z dojazdami oraz rozbiórką mostu istniejącego
Dodano: 2016-05-12 - Budowa hali magazynowej w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
Dodano: 2016-04-26 - Budowa żłobka gminnego MALUSZEK w Wesołówce
Dodano: 2016-04-15 - Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Orłów
Dodano: 2016-04-07 - Przebudowa drogi gminnej nr 110777 L w Zwierzyńcu na odcinku od drogi powiatowej nr 2951 L do granicy miasta.
Dodano: 2016-03-14