Gmina Manowo ogłasza przetarg
- Adres: 76-015 Manowo, Manowo 40
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3183220 , fax. 094 3183289
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Manowo
Manowo 40 40
76-015 Manowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3183220, fax. 094 3183289
REGON: 00054305400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.manowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej na dz. nr 83/7, 88/1, 90/12, 90/21 w miejscowości Manowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej na dz. nr 83/7, 88/1, 90/12, 90/21 w miejscowości Manowo. Zakres robót obejmuje: - zdjęcie warstwy żużlowej grubości 10 cm 1.495,00 m2 - wykonanie koryta głębokości 50 cm z transportem ziemi na odległość 5 km 1.495,00 m2 - koryto pod chodnik głębokości 30 cm 208,00 m2 - krawężnik najazdowy, betonowy na ławie betonowej B-15 128,00 mb - krawężnik na ławie z oporem 397,00 mb - obrzeże 20*6 cm 162,00 mb - warstwa odsączająca z pospółki grubości 10 cm pod zjazdy 208,00 m2 - warstwa odsączająca grubości 20 cm pod jezdnie 1.495,00 m2 - podbudowa grubości 10 cm z kruszywa łamanego 0,00 do 31,5 mm 208,00 m2 - podbudowa j.w. lecz o grubości 20 cm pod jezdnię 1.495,00 m2 - nawierzchnia z kostki POLBRUK grubości 8 cm - szara 1.495,00 m2 - nawierzchnia z kostki POLBRUK grubości 8 cm - czerwona (zjazdy) 208,00 m2 - studnie ściekowe d=500 z kratą żeliwną wypełnione żeliwem na gł. 1 m 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ : - projekcie budowlanym - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przedmiarze robót (jako materiale pomocniczym) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o wartości min. 400.000 zł brutto); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z punktem 6 SIWZ. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty 1. Potwierdzające, spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 3 o wartości co najmniej 400.000 zł brutto), z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ e) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Pozostałe dokumenty: f) formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 2 do SIWZ g) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów. h) wykaz robót, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ i) kosztorys ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.manowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 3762Z w miejscowości Nacmierz
Dodano: 2016-07-08 - Remont drogi gminnej nr 680009Z do miejscowości Sobieradz
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa chodnika w pasie drogi gminnej - ul. Mariana Buczka
Dodano: 2016-04-27 - Remont kanalizacji deszczowej w kompleksie wojskowym przy ul. 4 Marca w Koszalinie realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 33/WOG/RB/Infrastr./16.
Dodano: 2016-04-13 - Budowa chodników wraz ze zjazdami w miejscowości Nowy Klukom - I Etap
Dodano: 2015-08-20 - Przebudowa ul. Parkowej, ul Rycerskiej i ul. Wesołej w Rewalu, Gmina Rewal.
Dodano: 2015-08-17 - Budowa chodników wraz ze zjazdami w miejscowości Nowy Klukom - I Etap
Dodano: 2015-07-22 - Zabezpieczenie zaplecza logistycznego bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie - wykonanie nawierzchni bitumicznych.
Dodano: 2015-07-09 - Zagospodarowanie terenu zielonego na posesji przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 w Szczecinie
Dodano: 2015-06-17 - Wyrównanie nawierzchni brukowcowej, droga powiatowa nr 1758Z, nr 2234Z oraz nr 2218Z (zamówienie z podziałem na 3 części) Część nr 1: Wyrównanie nawierzchni brukowcowej - nakładka bitumiczna, droga powiatowa nr 1785Z m. Bonin, gmina Choszczno Część nr 2: Wyrównanie nawierzchni brukowcowej - nakładka bitumiczna, droga powiatowa nr 2234Z m. Konotop, gmina Drawno Część nr 3: Wyrównanie nawierzchni brukowcowej - nakładka bitumiczna, droga powiatowa nr 2218Z m. Żeńsko, gmina Krzęcin
Dodano: 2015-04-17