Przetargi.pl
Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka

Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Lednicka 16a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278-20-10
  • Data zamieszczenia: 2024-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
    ul. Lednicka 16a
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278-20-10
    REGON: 121398842
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi gminnej 560861K (ul. Słowackiego) w miejscowości Wieliczka o długości 476 m. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Całość zakresu zlokalizowana jest w obrębie działek drogowych. 1.1. Zakres przebudowy obejmuje: budowę chodnika lewostronnego, remont istniejących zjazdów indywidualnych, umocnienie i zabezpieczenie skarp drogowych, dowiązania sytuacyjno wysokościowe do istniejącej krawędzi jezdni, przebudowę i budowę urządzeń technicznych służących odwodnieniu drogi, oraz wycinkę kolidującej zieleni. 1.2. Zakres robót obejmuje między innymi:- roboty pomiarowe – 476 m,- frezowanie nawierzchni asfaltowych z odwiezieniem kory asfaltowej na place składowe (frezowanie na docelową gł. 13 cm) – 3.499 m2,- roboty ziemne wykonywane koparkami z odwozem urobku – 302,5 m3, - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 550 m2- podbudowy z kruszyw naturalnych stabilizowanych cementem (warstwa dolna, gr. 25 cm) – 550 m2,- podbudowy z kruszyw łamanych (warstwa dolna, gr. 20 cm) – 2.911 m2, - podbudowy z kruszyw łamanych (warstwa górna, gr. 10 cm) – 2.911 m2, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe – z remontem górnej części studni, wymianą pierścieni odciążających, płyt nastudziennych i włazów na włazy samopoziomujące żeliwno - betonowe – 60 szt.,- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe – wraz z wymianą włazów na żeliwno – betonowe – 10 szt.,- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, studzienki telekomunikacyjne – 39 szt,- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe i gazowe – 52 szt.,- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne – 23 szt., - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno – 3.393,6 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną – 254,52 t, - wzmacnianie podłoża geosiatkami (R=min. 100/100 kN/m) – 3.393,6 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca, gr. 6 cm) – 3.393,5 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna, gr. 4 cm) – 3.458,6 m2,- rozebranie krawężników betonowych i kamiennych – 955 m, - rozebranie ścieku z kostki kamiennej i betonowej – 70,4 m2, - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej – 2.361 m2, - ławy pod krawężniki, obrzeża i ścieki, betonowa z oporem – 98,01 m3, - krawężniki granitowe bez ław, cięte 15x25 na podsypce cementowo- piaskowej – 955 m, - obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 182 m, - przebrukowanie chodnika z kostki betonowej, gr. 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 120 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej lub grysowej, kostka szara – 1.865,8 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, kostka żółta integracyjna – 19,2 m2, - przejazdy przez chodnik z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm, kostka czerwona – 476 m2, - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe, malowanie mechaniczne – 1 kplPrzed rozpoczęciem prac wykonawca będzie zobligowany do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzgodnienia go z organem zarządzającym ruchem. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacją techniczną, które stanowią załączniki do SWZ.2. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności w dokumentacji technicznej, w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego. Wydłużenie gwarancji i rękojmi jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z punktem 13. SWZ.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:4.1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie.4.2) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.4.3) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawcza).5. W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia w wysokości minimum 500 000,00 zł.6. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 20.2. SWZ.7. Zamawiający informuje, że dopuszcza się możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej, przy czym możliwe jest złożenie oferty bez jej przeprowadzenia. Zamawiający nie przewiduje odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej w ramach przedmiotowego postępowania. Z uwagi na fakt, iż teren przyszłej budowy jest ogólnie dostępny i nie ogrodzony, możliwie jest przeprowadzenie fakultatywnej wizji lokalnej we własnym zakresie przez zainteresowanych Wykonawców. Wszelkie niezbędne dokumenty są zamieszczone na stronie prowadzonego postępowania i w związku z tym Zamawiający nie przewiduje możliwości ani nie stawia wymogu sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach