Przetargi.pl
REMONT DROGI 4135 BIENIEWICE - BRONISŁAWÓW - WISKITKI

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7240570 , fax. 22 7240570
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7240570, fax. 22 7240570
    REGON: 01497631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI 4135 BIENIEWICE - BRONISŁAWÓW - WISKITKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe, obejmujące realizację zadania pn. REMONT DROGI 4135 BIENIEWICE - BRONISŁAWÓW - WISKITKI.1.Roboty obejmują wykonanie robót drogowych polegających na wykonaniu remontu drogi powiatowej nr 4135 na odcinku o długości 414,25m łącznie ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1507 w miejscowości Cegłów, gmina Baranów, Powiat Grodziski.2.Zakres rzeczowy objęty zamówieniem:Zakres robót obejmuje wymianę warstwy ścieralnej z wykonaniem warstwy wyrównawczej wraz z regulacją wysokościową części krawężników, nawierzchni chodnika, zjazdu i zatoki, wymianie przepustu na włączeniu w drogę gminną i pod chodnikiem, wykonanie ścieku przy krawężniku, wykonanie oznakowania poziomego, barier stalowych ochronnych. 1.Prace pomiarowe winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi Instrukcjami GUGiK. 2.Roboty rozbiórkowe obejmują rozebranie nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową w celu wykonania regulacji wysokościowej krawężnika i ścieku, rozbiórkę chodnika, zjazdu i zatoki w celu regulacji wysokościowej nawierzchni, przepustów i ścieków z elementów betonowych prefabrykowanych oraz frezowanie nawierzchni jezdni. Materiały z rozbiórki z wyłączeniem kruszywa łamanego, destruktu i ścieków betonowych są przeznaczone do ponownego wbudowania. Kruszywo z rozbiórki podbudowy, ścieki betonowe i destrukt należy dostarczyć i przekazać protokołem na bazę PZD w Grodzisku Maz., Kozerki ul. Marsa 12. 3.Roboty ziemne obejmują wykonanie wykopów w celu wbudowania przepustów i brakującej podbudowy. 4.Nawierzchnia jezdni: Konstrukcja nawierzchni droga 1507: Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16 W 35/50 dla ruchu KR3-/4, warstwa ścieralna z mieszanki SMA 11 PMB 45/80-55 gr. 4 cm. Konstrukcja nawierzchni droga 4135: warstwa wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16 W 35/50 dla ruchu KR-3/4, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 35/50 gr. 4 cm dla ruchu KR-3/4. 5.Krawężniki Regulacja wysokościowa krawężników 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej Rc=2,5 MPa. Ustawienie nowych krawężników 15x30 na ławie z oporem o przekroju 0,0675 m? z betonu C 12/15 (B-15) -39,7 mb. 6.Ścieki, Zakres robót obejmuje wykonanie ścieku z kostki betonowej szarej na ławie z betonu C12/15 (B-15) gr. 15cm. 7.Chodnik. Zakres robót obejmuje miejscowe wykonanie regulacji wysokościowej istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej czerwonej gr 6 cm na podsypce cem.- piaskowej Rc=2,5 MPa gr.4 cm, wykonanie brakującej miejscowo podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 10 cm. 8.Zjazd bramowy i zatoka. Roboty obejmują regulację wysokościową nawierzchni zjazdu i zatoki z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cem.-piaskowej Rc=2,5MPa, grubości 4cm, z wykonaniem brakującej podbudowy z betonu grubości śr. 7,25 cm. Zakres robót obejmuje wykonanie regulacji wysokościowej zjazdu bramowego. 9.Oznakowanie poziome i urządzenia bezpieczeństwa ruch. Zakres robót obejmuje wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych linie segregacyjne i przejście dla pieszych, poprzecznych linii koloru czerwonego i dwóch piktogramów znaków B-20 (STOP) oraz ustawienie barier ochronnych stalowych i barieroporęczy stalowych. 10.Przepusty. Zakres robót obejmuje wymianę istniejącego przepustu z rur o średnicy 40cm na ławie żwirowej gr. 20cm na włączeniem w drogę gminną oraz przepustu o średnicy 30cm na ławie żwirowej gr. 20cm pod chodnikiem (wejście na teren szkoły ). 11.Projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. Zakres robót obejmuje wykonanie projektu organizacji robót na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. Projekt należy wykonać przy założeniu wykonania nawierzchni całą szerokością jezdni. Projekt organizacji robót powinien przewidywać możliwość dojść i dojazdu do posesji mieszkańcom. 12.Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 13.Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. 14.W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. 15.Tabela kosztowa i przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, OST, WT1-5 oraz innych postanowień wskazanych w niniejszej SIWZ. 16.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 17.Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 8 000 PLN Słownie: osiem tysięcy PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach