Przetargi.pl
„Remont dróg na terenie gminy Wola Krzysztoporska”

GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Tadeusza Kościuszki 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA
    ul. Tadeusza Kościuszki 5
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    REGON: 590647902
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont dróg na terenie gminy Wola Krzysztoporska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni bitumicznych trzech odcinków dróg gminnych.Realizacja zadania dofinansowana jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.1.2. Zamawiający zgodnie z art.30 ust. 1 ustawy pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone zostało na 3 części:CZĘŚĆ 1: „Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 110453E Mąkolice-Kozierogi”Zamówienie obejmuje remont odcinka drogi Mąkolice-Kozierogi – na odcinku od drogi powiatowej nr 1916E do drogi gminnej nr 110454E (długość odcinka ok 1,77 km).1.3. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera:- załącznik nr 5 do SWZ - Wytyczne Zamawiającego- załącznik nr 6 do SWZ – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna- załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiary (załączone pomocniczo)- załącznik nr 8 do SWZ – Zgłoszenia robót1.4. Specyfikacja Warunków Zamówienia, składa się nie tylko z zasadniczej części opisowej, ale także ze wszystkich tworzących ją załączników, łącznie z projektem umowy dotyczącym realizacji zamówienia objętego przedmiotem niniejszego postępowania.1.5. Przedmiary robót załączone są pomocniczo, stanowić mogą jedynie bazę do dalszych wyliczeń Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej, natomiast wykonawca szacuje cenę ofertową na podstawie własnej kalkulacji obmiarowej.1.6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.1.7. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentami zamówienia, w tym SWZ i załącznikami oraz zaleceniami Zamawiającego/inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.1.8. W związku z tym, że rozliczenie zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót niezbędnych do wykonania zamówienia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie pozostałych dokumentacji technicznej w cenie umownej.1.9.Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji technicznej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.1.10.Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, a jego zakres obejmuje również elementy nie ujęte w niniejszej SWZ z załącznikami, ale konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych.1.11.W ramach ceny ryczałtowej Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie niezbędne czynności pomocnicze.1.12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu:- gwarancji jakości na okres minimum12 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące,- rękojmi za wady na okres równy zaoferowanemu okresowi gwarancji liczony od dnia odbioru końcowego.1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni bitumicznych trzech odcinków dróg gminnych.Realizacja zadania dofinansowana jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.1.2. Zamawiający zgodnie z art.30 ust. 1 ustawy pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone zostało na 3 części:CZĘŚĆ 2:„Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 110489E Siomki”.Zamówienie obejmuje remont odcinka drogi w Siomkach ul. Wesoła - na odcinku od drogi powiatowej nr 1500E w kierunku wschodnim (długość odcinka ok 0,98 km).1.3. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera:- załącznik nr 5 do SWZ - Wytyczne Zamawiającego- załącznik nr 6 do SWZ – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna- załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiary (załączone pomocniczo)- załącznik nr 8 do SWZ – Zgłoszenia robót1.4. Specyfikacja Warunków Zamówienia, składa się nie tylko z zasadniczej części opisowej, ale także ze wszystkich tworzących ją załączników, łącznie z projektem umowy dotyczącym realizacji zamówienia objętego przedmiotem niniejszego postępowania.1.5. Przedmiary robót załączone są pomocniczo, stanowić mogą jedynie bazę do dalszych wyliczeń Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej, natomiast wykonawca szacuje cenę ofertową na podstawie własnej kalkulacji obmiarowej.1.6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.1.7. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentami zamówienia, w tym SWZ i załącznikami oraz zaleceniami Zamawiającego/inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.1.8. W związku z tym, że rozliczenie zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót niezbędnych do wykonania zamówienia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie pozostałych dokumentacji technicznej w cenie umownej.1.9.Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji technicznej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.1.10.Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, a jego zakres obejmuje również elementy nie ujęte w niniejszej SWZ z załącznikami, ale konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych.1.11.W ramach ceny ryczałtowej Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie niezbędne czynności pomocnicze.1.12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu:- gwarancji jakości na okres minimum 12 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące,- rękojmi za wady na okres równy zaoferowanemu okresowi gwarancji liczony od dnia odbioru końcowego.1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni bitumicznych trzech odcinków dróg gminnych.Realizacja zadania dofinansowana jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.1.2. Zamawiający zgodnie z art.30 ust. 1 ustawy pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone zostało na 3 części:CZĘŚĆ 3:„Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej 110497E Wola Krzysztoporska”.Zamówienie obejmuje remont odcinka drogi w Woli Krzysztoporskiej ul. Północna, na odcinku od ul. Leśnej droga gminna nr 110491E do ul. Ogrodowej droga powiatowa nr 1527E (długość odcinka ok 0,75km).1.3. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera:- załącznik nr 5 do SWZ - Wytyczne Zamawiającego- załącznik nr 6 do SWZ – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna- załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiary (załączone pomocniczo)- załącznik nr 8 do SWZ – Zgłoszenia robót1.4. Specyfikacja Warunków Zamówienia, składa się nie tylko z zasadniczej części opisowej, ale także ze wszystkich tworzących ją załączników, łącznie z projektem umowy dotyczącym realizacji zamówienia objętego przedmiotem niniejszego postępowania.1.5. Przedmiary robót załączone są pomocniczo, stanowić mogą jedynie bazę do dalszych wyliczeń Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej, natomiast wykonawca szacuje cenę ofertową na podstawie własnej kalkulacji obmiarowej.1.6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.1.7. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentami zamówienia, w tym SWZ i załącznikami oraz zaleceniami Zamawiającego/inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.1.8. W związku z tym, że rozliczenie zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót niezbędnych do wykonania zamówienia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie pozostałych dokumentacji technicznej w cenie umownej.1.9.Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji technicznej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.1.10.Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, a jego zakres obejmuje również elementy nie ujęte w niniejszej SWZ z załącznikami, ale konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych.1.11.W ramach ceny ryczałtowej Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie niezbędne czynności pomocnicze.1.12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu:- gwarancji jakości na okres minimum 12 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące,- rękojmi za wady na okres równy zaoferowanemu okresowi gwarancji liczony od dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:W okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:CZĘŚĆ 1:„Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 110453E Mąkolice-Kozierogi”- jedną robotę budowlaną o wartości min. 300 000,00 zł brutto polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji lub remoncie drogi.CZĘŚĆ 2:„Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 110489E w Siomkach”- jedną robotę budowlaną o wartości min. 200 000,00 zł brutto polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji lub remoncie drogi.CZĘŚĆ 3:„Remont nawierzchni bitumicznej drogi gminnej 110497E w Woli Krzysztoporskiej”- jedną robotę budowlaną o wartości min. 300 000,00 zł brutto polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji lub remoncie drogi.Uwaga:Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część postępowania może wykazać jedną robotę spełniającą wymogi określone dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy przynajmniej jeden z Wykonawców wykaże, że należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną wskazaną wyżej.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach