Przetargi.pl
„Remont dróg gminnych w Tomaszkowicach i Sławkowicach (Gmina Biskupice)"

Gmina Biskupice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Tomaszkowice, Tomaszkowice 455
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12) 289 70 70
  • Data zamieszczenia: 2023-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupice
    Tomaszkowice 455
    32-020 Tomaszkowice, woj. małopolskie
    tel. (12) 289 70 70
    REGON: 351556010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbiskupice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont dróg gminnych w Tomaszkowicach i Sławkowicach (Gmina Biskupice)"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1Modernizacja drogi gminnej nr 560059K (ul. Długa) w Tomaszkowicach km 0+000 - 0+836Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.Modernizacja drogi gminnej nr 560059K (ul. Długa) w Tomaszkowicach km 0+000 - 0+836Zadanie nr 2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.Zadanie nr 3Remont drogi gminnej nr 560058K (ul. Słoneczna) w Tomaszkowicach, km 0+011 - 0+691Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.4) sytuacja ekonomiczna lub finansowej,W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądać, podmiotowych środków dowodowych w postaci:Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:Zadanie nr 1: minimum 700 000,00 zł;Zadanie nr 2: minimum 700 000,00 zł;Zadanie nr 3: minimum 700 000,00 zł;Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie na Zadanie nr 1i Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3 może dysponować jedną polisą na kwotę minimum 1 500 000,00 zł. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie na Zadanie nr 1 i Zadanie 2 może dysponować jedną polisą na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.a) wykazu robót budowlanych wykonanych (zał. nr 5 do SWZ) nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej w postaci co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości minimum Zadanie nr 1: 700 000,00 zł, Zadanie nr 2: 700 000, zł Zadanie nr 3: 700 000,00 zł odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.Uwaga:Przez wykonanie 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie pojedynczą umowę lub jedno zlecenie wykonane w ramach umowy, w przypadku gdy umowa obejmowała kilka zleceń.Wykonawca ubiegający się o udzielenie łączenie zamówienia na Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 może dysponować referencjami wykonania jednej roboty budowlanej o wartości 1 000 000 zł, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na Zadanie nr 1, 2 i3 może dysponować referencjami jednej roboty budowlanej o wartości 1 500 000, zł.b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę(zał. nr 4 od SWZ) do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:1) drogowej: uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej, które uprawniają do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak droga w rozumieniu przepisów o drogach publicznych.Wykonawca ubiegający się o udzielenie łącznie Zadania nr 1 i Zadania nr 2 może dysponować jedną osobą o uprawnieniach podanych wyżej.Zamawiający także uzna rodzaj uprawnień odpowiadający wyżej opisanym, a wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach