Przetargi.pl
Remont dróg gminnych nr 112339D oraz 112341D w miejscowości Dobromierz

Gmina Dobromierz ogłasza przetarg

  • Adres: 58-170 Dobromierz, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 586 217 , fax. 748 586 460
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
    Plac Wolności 24
    58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 748 586 217, fax. 748 586 460
    REGON: 89071834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych nr 112339D oraz 112341D w miejscowości Dobromierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont dróg gminnych nr 112339D oraz 112341D w Dobromierzu w obszarze działki numer: 213/1 Obręb: Dobromierz (ul. Świdnicka). Zamówienie polega na remoncie drogi gminnej 112339D o łącznej długości 365,80 m oraz drogi gminnej 112341D o długości 315,12 m. W chwili obecnej w/w stanowią jezdnię dwupasmową dwukierunkową o szerokości 6 m, nawierzchni ulepszonej z betonu asfaltowego, pobocza gruntowe. 1.3. Zestawienie powierzchni 1. Powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego – 4035,20 m2 2. Powierzchnia nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – 956,50 m2 1.4. Zakres przewidywanych robót: − Frezowanie i rozebranie istniejących nawierzchni, − wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, − wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, − wywóz materiałów z rozbiórek do/na składowisko do 10 km, − opłaty za składowanie materiałów z rozbiórki z uwzględnieniem cen i opłaty środowiskowej. 2.1 Zakres robót obejmuje ponadto geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym: 1) Wykonawca dostarczy mapę zasadniczą z naniesionymi zmianami, zatwierdzoną przez Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, w skali 1:500, w wersji: - papierowej - 1 egz. ; - elektronicznej - 1 egz. (cała sekcja o następujących parametrach: skan w rozdzielczości min. 300 DPI, kolor 2 bity (czarno - białe), cała sekcja mapy, przycięta do ramki, zapis w postaci pliku TIFF na płycie CD) 3) treść mapy nie może zostać przysłonięta przez inne elementy umieszczone na mapie np. pieczątki, linie określające obszar opracowania, metryki, zamalowania itp. 3.1 Zakres robót obejmuje również inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym: 1) wykonanie, uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, 2) oznakowanie placu budowy, 3) organizację zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 4) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne, 5) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 6) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 7) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 8) inne czynności wynikające ze specyfiki danych robót. Szczegółowy zakres zamówienia jest przedstawiony w projekcie budowlanym, STWiOR oraz w załączonym do SIWZ przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7.000,00 PLN słownie: siedem tysięcy złotych Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A., Oddział Operacyjny w Świdnicy, ul. Różana 1 Nr: 44 2030 0045 1110 0000 0203 2530 Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach