Przetargi.pl
„Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I: Remont drogi gminnej nr K200267 – droga na Dębcok, nr dz. ewid. 1666/2 w miejscowości Lubcza w km 0+000 – 0+500 wraz z remontem przepustu fi 40 pod drogą gminną nr K200267 – droga na Dębcok, nr dz. ewid. 1666/2 w miejscowości Lubcza w km 0+150 Część II: Remont drogi gminnej nr K200263 – droga na Czarną Wieś, nr dz. ewid. 2113/2, 2113/3, 2114/2, 1642/1, 1642/2, 1642/3, 1642/6, 2144/2, 1654/2, 1715/2, 2146/2, 1709/3, 2102/2, 2115/2, 2116/3, 2116/2, 2117/2, 2117/3, 2135/2, 2150/2, 1707/2, 2143/2, 2151/4, 2128/2, 2171/2, 2129/2 w miejscowości Lubcza w km od 0+500 – 1+750 Część III: Remont drogi gminnej nr K200284 – ul. Sportowa, nr dz. ewid. 1741 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 – 0+918 Część IV: Remont drogi gminnej nr K200237 – ul. Mickiewicza, nr dz. ewid. 237/1, 237/2 w miejscowości Ryglice w km 1+355 – 1+950 Część V: Remont drogi gminnej nr K200246 – Droga na Podlesie, nr dz. ewid. 237 w miejscowości Bistuszowa w km 0+310– 1+855, 2+060-2+850.”

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33160 Ryglice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9
    33160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
    REGON: 54758900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I: Remont drogi gminnej nr K200267 – droga na Dębcok, nr dz. ewid. 1666/2 w miejscowości Lubcza w km 0+000 – 0+500 wraz z remontem przepustu fi 40 pod drogą gminną nr K200267 – droga na Dębcok, nr dz. ewid. 1666/2 w miejscowości Lubcza w km 0+150 Część II: Remont drogi gminnej nr K200263 – droga na Czarną Wieś, nr dz. ewid. 2113/2, 2113/3, 2114/2, 1642/1, 1642/2, 1642/3, 1642/6, 2144/2, 1654/2, 1715/2, 2146/2, 1709/3, 2102/2, 2115/2, 2116/3, 2116/2, 2117/2, 2117/3, 2135/2, 2150/2, 1707/2, 2143/2, 2151/4, 2128/2, 2171/2, 2129/2 w miejscowości Lubcza w km od 0+500 – 1+750 Część III: Remont drogi gminnej nr K200284 – ul. Sportowa, nr dz. ewid. 1741 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 – 0+918 Część IV: Remont drogi gminnej nr K200237 – ul. Mickiewicza, nr dz. ewid. 237/1, 237/2 w miejscowości Ryglice w km 1+355 – 1+950 Część V: Remont drogi gminnej nr K200246 – Droga na Podlesie, nr dz. ewid. 237 w miejscowości Bistuszowa w km 0+310– 1+855, 2+060-2+850.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont następujących dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: - remont drogi gminnej w miejscowości Lubcza na odcinku o długości 500 m oraz drogi gminnej o długości 1 250 m, - remont drogi gminnej w miejscowości Zalasowa na odcinku o długości 918 m, - remont drogi gminnej w miejscowości Ryglice na odcinku 595 m, - remont drogi gminnej w miejscowości Bistuszowa na odcinku o długości 1545 m + 790 m = 2335 m. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na następujące części: - Część I: Remont drogi gminnej nr K200267 – droga na Dębcok, nr dz. ewid. 1666/2 w miejscowości Lubcza w km 0+000 – 0+500 wraz z remontem przepustu fi 40 pod drogą gminną nr K200267 – droga na Dębcok, nr dz. ewid. 1666/2 w miejscowości Lubcza w km 0+150; - Część II: Remont drogi gminnej nr K200263 – droga na Czarną Wieś, nr dz. ewid. 2113/2, 2113/3, 2114/2, 1642/1, 1642/2, 1642/3, 1642/6, 2144/2, 1654/2, 1715/2, 2146/2, 1709/3, 2102/2, 2115/2, 2116/3, 2116/2, 2117/2, 2117/3, 2135/2, 2150/2, 1707/2, 2143/2, 2151/4, 2128/2, 2171/2, 2129/2 w miejscowości Lubcza w km od 0+500 – 1+750; - Część III: Remont drogi gminnej nr K200284 – ul. Sportowa, nr dz. ewid. 1741 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 – 0+918; - Część IV: Remont drogi gminnej nr K200237 – ul. Mickiewicza, nr dz. ewid. 237/1, 237/2 w miejscowości Ryglice w km 1+355 – 1+950; - Część V: Remont drogi gminnej nr K200246 – Droga na Podlesie, nr dz. ewid. 237 w miejscowości Bistuszowa w km 0+310 – 1+855, 2+060-2+850. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje: Część I: Remont drogi gminnej nr K200267 – droga na Dębcok, nr dz. ewid. 1666/2 w miejscowości Lubcza w km 0+000 – 0+500 wraz z remontem przepustu fi 40 pod drogą gminną nr K200267 – droga na Dębcok, nr dz. ewid. 1666/2 w miejscowości Lubcza w km 0+150: • Rozebranie nawierzchni z asfaltu na zimno i żużla, • Remont cząstkowy podbudowy - uzupełnienie podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 mm - głębokość 15 - 20 cm, • Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0 - 4 cm, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, • Remont przepustu z tworzywa sztucznego SN8 o średnicy40 cm, • Przepusty rurowe - ścianki czołowe z betonu C25/30 zbrojone 2x siatka zgrzewana, na fundamencie z betonu C20/25, • Pobocza - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość po zagęszczeniu 10 cm. Część II: Remont drogi gminnej nr K200263 – droga na Czarną Wieś, nr dz. ewid. 2113/2, 2113/3, 2114/2, 1642/1, 1642/2, 1642/3, 1642/6, 2144/2, 1654/2, 1715/2, 2146/2, 1709/3, 2102/2, 2115/2, 2116/3, 2116/2, 2117/2, 2117/3, 2135/2, 2150/2, 1707/2, 2143/2, 2151/4, 2128/2, 2171/2, 2129/2 w miejscowości Lubcza w km od 0+500 – 1+750: • Rozebranie nawierzchni z asfaltu na zimno i żużla, • Remont cząstkowy podbudowy - uzupełnienie podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 mm - głębokość 15 - 20 cm, • Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0 - 3 cm, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, • Pobocza - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość po zagęszczeniu 10 cm, • Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km, • Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, • Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana mieszarkami doczepnymi - grubość podbudowy po zagęszczeniu 30 cm, • Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 22 cm, • Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, • Pobocza - Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość po zagęszczeniu 10 cm, • Oczyszczenie przepustów z namułu, • Przepusty rurowe - ścianki czołowe z betonu C25/30 zbrojone 2x siatka zgrzewana, na fundamencie z betonu C20/25, • Umocnienie wlotu i wylotu ażurowymi płytami betonowymi o wym. 40x60x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej. Część III: Remont drogi gminnej nr K200284 – ul. Sportowa, nr dz. ewid. 1741 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 – 0+918: • Rozebranie nawierzchni z asfaltu na zimno i żużla, • Remont cząstkowy podbudowy - uzupełnienie podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 mm - głębokość 15 - 20 cm, • Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0 - 3 cm, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, • Pobocza - Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość po zagęszczeniu 10 cm, • Ustawienie krawężników betonowych, • Remont przepustu z tworzywa sztucznego SN8 o średnicy 100 cm, • Oczyszczenie przepustów z namułu. Część IV: Remont drogi gminnej nr K200237 – ul. Mickiewicza, nr dz. ewid. 237/1, 237/2 w miejscowości Ryglice w km 1+355 – 1+950: • Rozebranie nawierzchni z asfaltu na zimno i żużla, • Remont cząstkowy podbudowy - uzupełnienie podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 mm - głębokość 15 - 20 cm, • Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0 - 3 cm, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, • Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 10 cm bez darni z przewozem taczkami, • Pobocza - Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość po zagęszczeniu 10 cm, • Oczyszczenie przepustów z namułu, • Uzupełnienie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość po zagęszczeniu 10 cm, • Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 – grubość po zagęszczeniu 30 cm, • Podsypka z grysu 2/8 mm z zagęszczeniem mechanicznym - grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, • Nawierzchnia z betonowych płyt ażurowych o wym. 50x50x10 cm. Część V: Remont drogi gminnej nr K200246 – Droga na Podlesie, nr dz. ewid. 237 w miejscowości Bistuszowa w km 0+310 - 1+855, 2+060-2+850: • Rozebranie nawierzchni z asfaltu na zimno i żużla, • Remont cząstkowy podbudowy - uzupełnienie podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 mm - głębokość 15 - 20 cm, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0-3 cm, • Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni, • Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne – geosiatka o sztywnych węzłach 50x50 kN, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, • Pobocza - Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość po zagęszczeniu 10 cm, • Remont przepustów o średnicy 40 cm oraz 60 cm, • Oczyszczenie przepustów. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, mapach z zaznaczonym zakresem prac oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ i pomocniczo w przedmiarach robót. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: • Część I: - wykonanie warstwy profilującej asfaltowej o gr. 0-4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm, - remont przepustu o średnicy 40 cm. • Część II: - wykonanie warstwy podbudowy stabilizowanej cementem, - wykonanie warstwy profilującej asfaltowej o gr. 0-3cm, - wykonanie warstwy wiążącej o gr. 5 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm, - remont przepustu. • Część III: - wykonanie warstwy profilującej asfaltowej o gr. 0-3cm, - wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm, - remont przepustu o średnicy 100 cm. • Część IV: - wykonanie warstwy profilującej asfaltowej o gr. 0-3cm, - wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm. • Część V: - wykonanie warstwy profilującej asfaltowej o gr. 0-3cm, - wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm, -remont przepustów. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W celu wykazania okoliczności, o których mowa w lit. a, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych podczas realizacji przedmiotu umowy zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Oświadczenie to powinno również zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Do oświadczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: • Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w lit. b w terminie do 5 dni od wezwania. • W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. b i c zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. • sankcje wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: a) dot. Części I: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100), b) dot. Części II: 1 750,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100), c) dot. Części III: 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100), d) dot. Części IV: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100), e) dot. Części V: 4 750,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: „Wadium do przetargu ZP.271.1.10.2018, Część …”. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: 1) jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, 2) w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Urzędzie Miejskim w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice w pok. nr 18 u inspektora Bogusławy Klucznik, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę oprócz oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1 i ust. 2 pkt 1 SIW, tj oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu składają się: 1) formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2)dokument, o którym mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt 2 SIWZ – jeżeli dotyczy danego Wykonawcy, tj. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 Pzp, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi których wskazane zdolności dotyczą. Dokument ten wymagany jest w formie oryginału. 3) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty. 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 5) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, 6)dowód wniesienia wadium. 7) UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1 i ust. 2 pkt 1 SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach