Przetargi.pl
Remont dróg gminnych

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dróg gminnych na terenie Gminy Stary Sącz. 2. Na przedmiot zamówienia składają się dwie części: CZĘŚĆ 1: Modernizacja odcinka drogi gminnej „Na Jachlówkę” (dz. ew. nr 232) w Gaboniu w km 0+620-1+150: Długość remontowanego odcinka drogi 530 mb Szerokość jezdni 2,80 m Zakres robót obejmuje : - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie nawierzchni z betonu cementowego, - utwardzenie poboczy. CZĘŚĆ 2: Modernizacja odcinka drogi gminnej „Lipie – Do Kożuchów” (dz. ew. nr 3) w Barcicach Dolnych w km 0+000-0+372 Długość remontowanego odcinka drogi 372 mb Szerokość nawierzchni 2,80m Zakres robót obejmuje: - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie nawierzchni z betonu cementowego, - utwardzenie poboczy. 3. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określają: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary robót (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. Wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub na dwie z ww. części. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem, b) organizacja placu budowy, c) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, d) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, e) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, f) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, g) pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej oraz wykonania budowlanej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej, h) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, i) pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 6. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco prowadzić dziennik przebiegu robót i książkę obmiaru. 7. Warunkiem rozpoczęcia robót jest przedstawienie przez Wykonawcę zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 1: 3 000,00 zł, 2. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 2: 2 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ): W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 2. Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 3. Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik Nr 8 do SIWZ – przykładowy wzór) – jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach