Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2020-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Domu Studenckiego T-2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 59. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont Domu Studenckiego T-2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 59 wg załącznika nr 4 - opis przedmiotu zamówienia. 1.1. W trakcie prac pomieszczenia nie będą użytkowane. 1.2. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych oraz usług budowlanych w zakresie określonym opisanym w opisie przedmiotu zamówienia - wytyczne realizacyjne stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ wraz ze wszystkimi robotami niezbędnymi i towarzyszącymi dla zrealizowania robót. Uwaga: dokumentacja nie zawiera przedmiarów robót; wycenę należy oprzeć na dokumentacji . Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45442100-8 Roboty malarskie 54432114-6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45311120-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Budynek zostanie całkowicie wyłączony z użytkowania w obrębie pięter mieszkalnych (II-IV kondygnacja) wraz z klatkami schodowymi i korytarzami. Zamawiający dopuszcza częściowe użytkowanie budynku w trakcie prowadzonych robót malarskich. Wykonawca nie będzie mógł przemieszczać się po pomieszczeniach przyziemia (I kondygnacja). Po zakończeniu wszystkich prac należy doprowadzić udostępnione pomieszczenia wraz z ich wyposażeniem do stanu umożliwiającego zakwaterowanie studentów, tj. kompleksowego posprzątania polegającego m.in. na dokładnym umyciu: okien (obustronnie), drzwi, podłóg, wyposażenia, posprzątaniu węzłów sanitarnych i innych niezbędnych pracach porządkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium 10 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi się składać z: 1. oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ tj. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 1.2. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ). II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca przedstawia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Czarny Bór.
Dodano: 2024-03-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Rewitalizacja linii kolejowej nr 318 relacji Srebrna Góra-Bielawa Zachodnia od km 28,295 do km 24,300. CPV 45000000-7.
Dodano: 2024-03-22 - Budowa świetlicy wiejskiej w Proszkowicach
Dodano: 2024-03-22 - „Wykonanie robót budowlanych (rozbiórek) i prac ogrodniczych na terenie zieleni przy ul. Kajdasza we Wrocławiu” realizowanych w ramach zad. nr 358 WBO edycji 2022 oraz zad. nr 260 WBO edycji 2023.
Dodano: 2024-03-22 - Budowa Inkubatora Przetwórstwa w Podgórzynie
Dodano: 2024-03-22 - SZP/242-057/2024_Adaptacja instalacji w bud. A9 PWr. zlokalizowanym przy ul. Norwida 1/3 we Wrocławiu pod potrzeby montażu aparatury badawczej Wydziału Chemicznego w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 115161D - ul. 1 Maja w Mysłakowicach
Dodano: 2024-03-21 - 24.2024 Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa ul. Kłodzkiej w Polanicy - Zdroju
Dodano: 2024-03-19 - „PRZEBUDOWA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ”
Dodano: 2024-03-19