Przetargi.pl
„Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych i wojewódzkich będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój”

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 816 471 , fax. 757 816 585
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
    ul. 11-go Listopada 35
    59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 757 816 471, fax. 757 816 585
    REGON: 23082139700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych i wojewódzkich będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych i wojewódzkich będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój”. 3. Zakres zadania obejmuje: Zadanie nr I: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą na gorąco z frezowaniem ubytków i zabezpieczeniem krawędzi emulsją w ilości ok. 500 m2 o głębokości ubytku średnio 4, 6, 8 i 10 cm – NA DROGACH GMINNYCH, b) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masa na gorąco z frezowaniem ubytków i zabezpieczeniem krawędzi emulsją w ilości ok. 1500 m2 o głębokości ubytku średnio 4, 6, 8 i 10 cm – NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 358, Zadanie nr II : a) naprawa bieżąca – remont cząstkowy wielkopowierzchniowy jezdni drogi gminnej stanowiącej ul. Lwówecką od nieruchomości nr 5 do nr 9 o śr. szerokości 5 m i dł. 0,215 km – NA DROGACH GMINNYCH, 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej do gr. 4cm – wywóz i zagospodarowanie frezowiny w gestii wykonawcy – ok. 1075 m² 2. Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej – ok. 1075 m² 3. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową – ok.1075 m² 4. Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej asfaltowej grub. 4 cm z transportem mieszanki – ok. 1075 m², b) naprawa bieżąca – remont cząstkowy wielkopowierzchniowy jezdni drogi wojewódzkiej nr 358 w m. Czerniawa-Zdrój o dł. 1 km – NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 358 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej do gr. 4cm – wywóz i zagospodarowanie frezowiny w gestii wykonawcy – ok. 4600 m² 2. Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej – ok. 4600 m² 3. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową – ok. 4600 m² 4. Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej asfaltowej grub. 4 cm z transportem mieszanki – ok. 4600 m² Zadanie nr III: a) naprawa nawierzchni bitumicznych poprzez uszczelnienie emulsjami np. szwa lub innych spękań w ilości ok. 2000 mb – NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 358, Zadanie nr IV: a) remont cząstkowy spękań siatkowych przy szerokości średnio 1,5m – NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 358: 1. warstwa ścieralna – 4 cm, 2. warstwa wiążąca – gr.8 cm, 3. podbudowa tłuczniowa 0/31,5 – gr. 20 cm, 4. frezowanie lub nacięcie nawierzchni, rozbiórka (spękania siatkowe) w tym ścieralna, wiążąca podbudowa gr. 4+8+20 cm w łącznej ilości ok. 250 m² na odcinku Krzewie – Proszówka 3.1 Technologia wykonania robót drogowych remontowych została określona w specyfikacjach Technicznych oraz Warunkach wykonania robót drogowych, które stanowią załączniki do SIWZ. 3.2 Oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3.4 Wszystkie prace objęte przetargiem należy wykonać przy zachowaniu ruchu kołowego. 3.5 Zamawiający zastrzega sobie zmniejszeniu lub zwiększenie zakresu rzeczowego zamówienia, realizacja będzie uzależniona od stanu nawierzchni dróg. Zakres i lokalizację wykonania określi Zamawiający na etapie realizacji zadania. Uzyskany z rozbiórki gruz zostanie przez Wykonawcę zagospodarowany zgodnie z przepisami ustawy o gospodarce odpadami. 3.6 Wszelkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie i do obrotu handlowego (deklaracja zgodności, znak CE, certyfikaty producentów, atest higieniczny PZH, aprobata techniczna ITB). 3.7 Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w „Istotnych postanowieniach umownych” stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Integralną częścią SIWZ stanowi Specyfikacja Techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Dokumenty wymienione w punktach 6.2., 6.3. i 6.4. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach