Urząd Miasta Szczecin ogłasza przetarg
- Adres: 70-456 Szczecin, ul. Armii Krajowej 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4245102 , fax. 091 4245104
- Data zamieszczenia: 2010-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Szczecin
ul. Armii Krajowej 1 1
70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4245102, fax. 091 4245104
REGON: 00059982400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu z wymianą instalacji odgromowej budynku Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Tomaszowskiej w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu z wymianą instalacji odgromowej budynku Przedszkola Publicznego Nr 5 przy ul. Tomaszowskiej w Szczecinie Kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu dachu z wymianą instalacji odgromowej oraz wykonanie wszystkich robót opisanych w dokumentacji technicznej (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, rysunek nr 1 i rysunek nr 2, pod nazwą Przebudowa dachu w Przedszkolu Publicznym nr 5 w Szczecinie przy ul. Tomaszowskiej opracowanej w kwietniu 2010r. przez inż. Danutę Rynkiewicz, a także niżej wymienione prace: 1) roboty przygotowawcze na terenie objętym przedmiotem zamówienia, roboty rozbiórkowe i porządkowe, 2) roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, telefon, dozorowanie), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia, 3) ogrodzenie terenu budowy ( szczelne wygrodzenie terenu budowy od terenu szkoły), zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci, 4) wykonanie na czas budowy zadaszeń , zastaw zabezpieczających itp., 5) roboty związane z usunięciem gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek z terenu budowy i ich zagospodarowaniem ( wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.), 6) dostarczenie, montaż i demontaż i wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy, 7) zajęcie pasa drogowego (jezdni i chodnika, pobocza), jeżeli zajdzie taka konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy, 8) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 9) wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów oraz sporządzenia wymaganych przepisami protokołów ( w tym protokółów kominiarskich i elektrycznych), inwentaryzacji , itp. oraz przekazanie ich zamawiającemu, 10) sporządzenie i uzgodnienie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie jej zamawiającemu, 11) wszelkie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące, konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 2000 zł (słownie dwa tysiące złotych) w terminie do dnia 11.06.2010 r. do godziny 09:30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynku nr 25 w m. Koszalin do przepisów ppoż. - etap II, sprawa 05/16 (powtórzona)
Dodano: 2016-07-27 - Remont pokrycia papowego dachu budynku przy ul. Klonowica 1, 1a w Szczecinie wraz z przemurowaniem kominów ponad dachem i wymianą instalacji odgromowej
Dodano: 2016-07-21 - Dostosowanie budynku nr 25 w m. Koszalin do przepisów ppoż. - etap II
Dodano: 2016-07-08 - Roboty remontowe w budynku nr 16 Jaworze realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno. - znak postępowania 319/2016
Dodano: 2016-04-13 - Remont dachu krytego papą przy ul. Mazurskiej 19A w Szczecinie (budynek użytkowy)
Dodano: 2016-04-01 - Remont dachu krytego dachówką na budynku użytkowym przy ul. Krasickiego 6 w Szczecinie wraz z montażem instalacji odgromowej
Dodano: 2015-10-08 - Remont dachów z pokryciem papowym, pięciu budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
Dodano: 2015-09-10 - Dostosowanie sieci p.poż do obowiązujących przepisów w kompleksach wojskowych w Szczecinie Podjuchy i Choszcznie.
Dodano: 2015-09-10 - WYKONANIE USŁUGI KONSERWACYJNEJ POLEGAJĄCEJ NA: PRZYGOTOWANIU RUROCIĄGÓW C.O W BUDYNKU NR 21 I 1 W SZCZECINIE UL. NARUTOWICZA 10 A, PRZYGOTOWANIU KOTŁOWNI BUDYNKU NR 15 W BIELKOWIE ORAZ STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM, PRZYGOTOWANIU KOTŁOWNI W BUDYNKU NR 2 ORAZ DACHÓW W BUDYNKU NR 1,8,15 W CHOSZCZNIE.
Dodano: 2015-09-09 - Remont dachów budynków przy ul. Krzywoustego 3 oficyna lewa i prawa i ul. Krasińskiego 70 w Szczecinie, w podziale na dwie części
Dodano: 2015-07-30