Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
- Data zamieszczenia: 2010-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
ks. Piotra Ściegiennego 1 1
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
REGON: 00028817100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ ZAMÓWIONYCH DRUKÓW WG. DOSTARCZONYCH WZORÓW PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu i materiałów biurowych oraz druków wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załącznikach nr 1; nr 2 i nr 3 do niniejszej specyfikacji. Materiały biurowe, za wyjątkiem artykułów nabywanych luzem, dostarczane powinny być w opakowaniach producenta. Na opakowaniu muszą być uwidocznione, co najmniej następujące informacje: nazwa producenta towaru, nazwa i cechy produktu, ilość sztuk w opakowaniu, Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa pracy. Na tusze i tonery uniwersalne do drukarek musi być udzielona gwarancja, umożliwiająca ich wymianę na inne w przypadku nie spełniania wymogów Zamawiającego. Podane w wykazie artykułów ilości zamawianych towarów nie są wielkościami ostatecznymi i mogą się wahać w zależności od potrzeb zamawiającego w zakresie do 10% zamówienia. Dopuszcza się możliwość rozszerzenia dostawy o inne artykuły biurowe, nie- wymienione w załączniku nr 1; nr 2 i nr 3. Dostawy powinny być realizowane transportem wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres stałości cen ofertowych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa recept i druków dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2016-01-14 - Zapewnienie nieograniczonego sieciowego dostępu do elektronicznej bazy e-booków w ramach projektu: Kierunki matematyczne mogą być atrakcyjne - zamawianie kształcenia w US nr projektu POKL.04.01.02-00-161/09.
Dodano: 2015-02-10 - Zapewnienie nieograniczonego sieciowego dostępu do elektronicznej bazy e-booków w ramach projektu: Kierunki matematyczne mogą być atrakcyjne - zamawianie kształcenia w US nr projektu POKL.04.01.02-00-161/09.
Dodano: 2015-01-20 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych oraz opracowanie kampanii wizerunkowej dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Dodano: 2014-12-24 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 13 zadań
Dodano: 2014-12-15 - Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 15 zadań
Dodano: 2014-11-27 - Zapewnienie nieograniczonego sieciowego dostępu do elektronicznej bazy e-booków w ramach projektu: Kierunki matematyczne mogą być atrakcyjne - zamawianie kształcenia w US nr projektu POKL.04.01.02-00-161/09.
Dodano: 2014-11-25 - Druki medyczne I/9/2014
Dodano: 2014-08-14 - Dostawa druków i recept dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2014-01-27 - Wykonanie i dostawa druków medycznych, administracyjnych i naklejek dla SPS ZOZ ZDROJE w pakietach
Dodano: 2013-11-07