Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg
- Adres: 75-531 Koszalin, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900 , fax. 94 34 44 700
- Data zamieszczenia: 2016-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92 92
75-531 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, fax. 94 34 44 700
REGON: 33037474200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku nr 25 w m. Koszalin do przepisów ppoż. - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach przedmiotowego zamówienia ujęto wykonanie robót budowlanych na terenie COS SG w Koszalinie, działka nr 6, obręb nr 19 przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92.Przedmiot zamówienia obejmuje:1. branża budowlana, 2. branża elektryczna. Zakres robót budowlanych do wykonania szczegółowo określają:projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.KLAUZULE SPOŁECZNE:Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 1 lit.a ustawy Pzp):1.Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni w ciągu 30 dni od zawarcia umowy z Zamawiającym 1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 645, z późn. zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.2.Zatrudnienie osoby bezrobotnej winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.3.Osoba bezrobotna będzie zatrudniona na czas realizacji przedmiotu zamówienia.4.Wykonawca w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy z osobą bezrobotną oraz na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić do wglądu Zamawiającemu umowę o pracę lub inne dokumenty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy, a także dokumenty wydane przez właściwy organ potwierdzające status zatrudnionej osoby jako osoby bezrobotnej. 5.Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionej osoby bezrobotnej, zgodę na dostęp do jej danych osobowych przez Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie przedmiotowej klauzuli społecznej.6.Zamawiający dopuszcza swobodę Wykonawcy w zakresie zmiany i doboru osoby podlegającej zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 1) i 2). W przypadku rozwiązania stosunku pracy z zatrudnioną osobą bezrobotną biorącą udział w realizacji zamówienia, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia ustania stosunku pracy będzie zobowiązany powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca w terminie 3 dni od powiadomienia będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu dokument, stwierdzający zatrudnienie innej osoby wskazanej w pkt 1) na warunkach określonych w pkt 2). 7.Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionej osoby bezrobotnej, dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego.8.Wykonawca będzie zobowiązany wyrazić zgodę na wgląd przez Zamawiającego w dane osobowe zatrudnionej osoby bezrobotnej, w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie przedmiotowej klauzuli społecznej.9.W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej, na warunkach i w terminach określonych przez Zamawiającego, lub nie przedstawienia do wglądu Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów świadczących o nawiązaniu stosunku pracy lub ewidencji czasu pracy zatrudnionej osoby bezrobotnej dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2000 zł. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania.10.Zamawiający może odstąpić od naliczania kary, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie uznany w szczególności brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowany przedmiot umowy i w okresie jego realizacji lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę. Przerwa w zatrudnieniu osoby bezrobotnej nie może trwać dłużej niż 14 dni. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp):1.Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę kierownika budowy w wymiarze nie mniejszym niż ? wymiaru czasu pracy (etat częściowy). Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca w dacie zawarcia umowy z Zamawiającym zatrudnia już kierownika budowy na warunkach określonych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w tym przypadku do udokumentowania Zamawiającemu faktu nawiązania takiego stosunku pracy z kierownikiem budowy, z tym, że nawiązany stosunek pracy nie może ulec rozwiązaniu lub ustaniu przed ostatecznym wykonaniem przedmiotu zamówienia.2.Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia kierownika budowy na umowę o pracę w ciągu 2 dni od daty zawarcia umowy z Zamawiającym.3.Kierownik budowy będzie zatrudniony na czas realizacji przedmiotu zamówienia.4.Wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę kierownika budowy na podstawie umowy o pracę wynika z zastosowania przez Zamawiającego klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp.5.Wykonawca, w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy z kierownikiem budowy oraz na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi do wglądu Zamawiającemu dokumenty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy.6.Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionego kierownika budowy, zgodę na dostęp do jego danych osobowych przez Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie przedmiotowej klauzuli społecznej.7.Zamawiający dopuszcza swobodę Wykonawcy w zakresie zmiany i doboru osoby podlegającej zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 1). W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego o tym fakcie w terminie 3 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie lub ustanie stosunku pracy, po uprzednim przedstawieniu kandydatury innej osoby spełniającej wymagania określone w pkt 1). 8.Wykonawca w terminie 3 dni od powiadomienia, o którym mowa w pkt 7) jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu dokument, stwierdzający zatrudnienie tej osoby na podstawie umowy o pracę.9. Wykonawca będzie zobowiązany wyrazić zgodę na wgląd przez Zamawiającego w dane osobowe zatrudnionego kierownika budowy, w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie przedmiotowej klauzuli społecznej.10.W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia kierownika budowy, na warunkach i w terminach określonych przez Zamawiającego, lub nie przedstawienia do wglądu Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów świadczących o nawiązaniu stosunku pracy, dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2000 zł. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wniesione, zgodnie z wyborem Wykonawcy, w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp:
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty pokrywcze wraz z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem,rurami spustowymi 0-60 m-cy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cos.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynku nr 25 w m. Koszalin do przepisów ppoż. - etap II, sprawa 05/16 (powtórzona)
Dodano: 2016-07-27 - Remont pokrycia papowego dachu budynku przy ul. Klonowica 1, 1a w Szczecinie wraz z przemurowaniem kominów ponad dachem i wymianą instalacji odgromowej
Dodano: 2016-07-21 - Roboty remontowe w budynku nr 16 Jaworze realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno. - znak postępowania 319/2016
Dodano: 2016-04-13 - Remont dachu krytego papą przy ul. Mazurskiej 19A w Szczecinie (budynek użytkowy)
Dodano: 2016-04-01 - Remont dachu krytego dachówką na budynku użytkowym przy ul. Krasickiego 6 w Szczecinie wraz z montażem instalacji odgromowej
Dodano: 2015-10-08 - Remont dachów z pokryciem papowym, pięciu budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
Dodano: 2015-09-10 - Dostosowanie sieci p.poż do obowiązujących przepisów w kompleksach wojskowych w Szczecinie Podjuchy i Choszcznie.
Dodano: 2015-09-10 - WYKONANIE USŁUGI KONSERWACYJNEJ POLEGAJĄCEJ NA: PRZYGOTOWANIU RUROCIĄGÓW C.O W BUDYNKU NR 21 I 1 W SZCZECINIE UL. NARUTOWICZA 10 A, PRZYGOTOWANIU KOTŁOWNI BUDYNKU NR 15 W BIELKOWIE ORAZ STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM, PRZYGOTOWANIU KOTŁOWNI W BUDYNKU NR 2 ORAZ DACHÓW W BUDYNKU NR 1,8,15 W CHOSZCZNIE.
Dodano: 2015-09-09 - Remont dachów budynków przy ul. Krzywoustego 3 oficyna lewa i prawa i ul. Krasińskiego 70 w Szczecinie, w podziale na dwie części
Dodano: 2015-07-30 - Wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Wojska Polskiego 1, Resko
Dodano: 2015-07-14