13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
- Data zamieszczenia: 2017-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Czwartaków 3
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
REGON: 34090727700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT DACHU WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI ODGROMOWEJ, WYMIANA BRAM GARAŻOWYCH ORAZ NAPRAWA I MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKU NR 35 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 52 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 37/2017 - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej, wymiana bram garażowych oraz naprawa i malowanie elewacji budynku nr 35 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów 52 w Grudziądzu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających w szczególności na wykonaniu robót: wymiana pokrycia dachowego z blachy, wymiana instalacji odgromowej budynku, uzupełnienie tynków zewnętrznych oraz malowanie elewacji, wykonanie opaski wokół budynku, wymiana bram stalowych, wywóz i utylizacja odpadów. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze na terenie robót, wygrodzenie strefy zagrożenia pod robotami prowadzonymi na dachu, oświetlenie terenu robót, poręcze mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, Wykonawca wykona i utrzyma zaplecze budowy, oznaczy i zabezpieczy instalacje i urządzenia na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45421148-3 - instalowanie bram KOD CPV: 45260000-7 - roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych KOD CPV: 45262300-4 - betonowanie KOD CPV: 45262310-7 - zbrojenie KOD CPV: 45262522-6 - roboty murarskie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 45312311-0 - montaż instalacji piorunochronnej KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekty techniczne oraz ogólne warunki umowy. 4. Budynek, w zakresie którego będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będzie budynek nieczynnym. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie wykonywania robót i przemieszczających się po nim. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn.zm.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną jak w Opisie przedmiotu zamówienia oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 10. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2016 r., poz. 1987 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca winien posiadać uprawnienia (lub jego podwykonawca) w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21 z późn.zm.) obejmujące przedmiotowo odpady w postaci gruzu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu stalowego x 0,53 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) 13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile dotyczy) aby osoby wykonujące wskazane przez niego czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę, Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić lub zatrudniać na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 50% grupy osób przeznaczonych ogółem do realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę – osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia został określony w STWiOR oraz przedmiarze robót. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób, jak powyżej: Wykonawca w terminie nie później niż do przyjęcia terenu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu „Wykazu pracowników realizujących roboty budowlane” z oznaczeniem osób zatrudnionych na umowę o pracę i wskazaniem czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, PESEL i adres zamieszkania – Wykonawca przedkłada „Wykaz…” w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz pracowników …” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi odpowiednie klauzule. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 13 (zgodnie z art. 29 ust. 3a p.z.p.), oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże Zamawiającemu dokumenty oryginalne potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Niespełnienie wymagań określonych w Rozdziale III ust. 13 pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w sposób i wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt. 11) Ogólnych Warunków Umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja elementów strzelnicy typu „B” w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
Dodano: 2024-07-10 - Naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 37/2024
Dodano: 2024-05-29 - Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dworu w Zakrzewie.
Dodano: 2024-04-17 - Remont części budynku nr 16 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy - sprawa nr 56/2023
Dodano: 2023-12-21 - Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie - sprawa nr 49/2023
Dodano: 2023-12-21 - Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie - sprawa nr 49/2023
Dodano: 2023-12-21 - Remont pomieszczeń w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - sprawa nr 87/2023
Dodano: 2023-11-09 - Remont pozostałej części nawierzchni placu manewrowego w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 16 w Grudziądzu - sprawa nr 88/2023
Dodano: 2023-11-09 - Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu – sprawa numer 103/2023
Dodano: 2023-11-06 - Remont dachu na podstawie projektu technicznego pn. „wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę pokrycia dachowego – budynek nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu
Dodano: 2023-10-20