Przetargi.pl
Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu – sprawa numer 103/2023

13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261483290 , fax. 261483222
  • Data zamieszczenia: 2023-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261483290, fax. 261483222
    REGON: 340907277
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu – sprawa numer 103/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ►Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przyul. Jagiełły 1-23 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi w umowie oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonaniai odbioru robót (STWiORB) oraz dokumentacji projektowej w tym przedmiarze robót (Załącznik nr 1 do SWZ).Przedmiot zamówienia składa się na dwa elementy:Element 1 – opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na wymianę instalacji odgromowej Element 2 – remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej na podstawie opracowaneji zaakceptowanej dokumentacji projektowej, o której mowa w elemencie nr 1.Obiekt w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynnyz wyłączeniem części tego budynku, gdzie będą wykonywane roboty.Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu, budynku i niezakłóconą możliwość użytkowania budynku i ternu wokół niego.►Zakres przedmiotu zamówienia:a) OPRACOWANIE PROJEKTU NA WYMIANĘ INSTALACJI ODGROMOWEJ:opracowanie projektu na wymianę instalacji odgromowej z należytą starannością w sposób zgodnyz postanowieniami warunków umowy, programem funkcjonalno–użytkowym (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 t.j.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022.1679)Warunkiem przystąpienia do realizacji wymiany instalacji odgromowej jest zaakceptowany projekt budowlano – wykonawczy przez Zamawiającego.b) ROBOTY BUDOWLANE: wymiana uszkodzonych i zawilgoconych elementów drewnianych konstrukcji dachu oraz zabezpieczenie grzybobójcze całej konstrukcji; wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki na dachówkę karpiówkę wraz z wymianą łacenia dachu oraz nabiciem membrany izolacyjnej; wymiana wyłazów dachowych; wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich; roboty murarskie murów ozdobnych; roboty naprawcze wieżyczki obserwacyjnej; wymiana instalacji odgromowej zgodnie z wcześniej wykonanym projektem; wywóz i utylizacja odpadów.Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu BiOZ (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z rozporządzeniem ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z dnia 23.06.2003 r. (Dz.U.2003.120.1126), z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz przekazania zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika robót stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa – ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się użytkowników kompleksu wojskowego w ruchu pieszym oraz samochodowym.►Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, poręcze, mostki, daszkii zabezpieczenia na terenie robót, ogrodzeniu etapów robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.►Wykonawca jest zobowiązany do:1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt);2) zabezpieczenia budynku przed zniszczeniem, zalaniem i innymi uszkodzeniami;3) realizacja robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu wojskowego4) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynkui terenu kompleksu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;5) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy , odzieży i akcesoriów ochronnych zgodniez obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialnośćza szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.►Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy.►Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.►Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkoweji jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach.►Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.►Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.►Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawyo odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2022 r.,poz. 699 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności.Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2022 r., poz. 699 z późn.zm.).W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą.W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.►Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważonyw obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru.Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanegoz demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, żeliwny).Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu.Wartość złomu zostanie ustalona następująco:ilość kg złomu stalowego x 0,90 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim);Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte zakresem przedmiotu umowy - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach