Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTÓW TECHNICZNYCH - TECHNICZNIE WYEKSPLOATOWANYCH ROZDZIELNIC (nn i RG) Z KOMPENSACJĄ MOCY BIERNEJ PRZY UL. TARGOWEJ W BRODNICY ORAZ PRZY UL JAGIEŁŁY W GRUDZIĄDZU WRAZ Z ICH WYMIANAMI W TRYBIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" - SPRAWA NR 20/2017

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2017-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTÓW TECHNICZNYCH - TECHNICZNIE WYEKSPLOATOWANYCH ROZDZIELNIC (nn i RG) Z KOMPENSACJĄ MOCY BIERNEJ PRZY UL. TARGOWEJ W BRODNICY ORAZ PRZY UL JAGIEŁŁY W GRUDZIĄDZU WRAZ Z ICH WYMIANAMI W TRYBIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" - SPRAWA NR 20/2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów technicznych - technicznie wyeksploatowanych rozdzielnic (nn i rg) z kompensacją mocy biernej przy ul. Targowej w Brodnicy oraz przy ul. Jagiełły w Grudziądzu wraz z ich wymianami w trybie "zaprojektuj i wybuduj". ZADANIE NR 1: Opracowanie projektu technicznego na wymianę technicznie wyeksploatowanej rozdzielnicy nn z kompensacją mocy biernej wraz z jej wymianą w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy w trybie „zaprojektuj i wybuduj” ZADANIE NR 2: Opracowanie projektu technicznego na wymianę technicznie wyeksploatowanej rozdzielnicy RG z kompensacją mocy biernej wraz z jej wymianą w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w szczególności na: 1) w zadaniu nr 1: OPRACOWANIE PROJEKTU (1 etap) na który składa się opracowanie dokumentacji technicznej, pomiar energii biernej wraz z doborem urządzeń oraz budowa układu kompensacji polegającej na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót elektroenergetycznych w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy, SIWZ, który obejmuje wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji w wersji papierowej: a) koncepcji projektowej – 4 egz. (zaproponowane rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne i instalacyjne Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym na warunkach określonych umową); b) dokumentacji projektowej ROBOTY BUDOWLANE (2 etap): wymiana wyeksploatowanej rozdzielnicy nn, wywóz i utylizacja odpadów; Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących w zakresie: a) wszelkie niezbędne prace z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem ponosi Wykonawca, b) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich przewidzianych odpowiednimi przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń, c) Wykonawca będzie weryfikował na własny koszt otrzymane od Zamawiającego dokumenty i informacje pod względem zgodności ze stanem faktycznym, d) w przypadku nie posiadania przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać je we własnym zakresie i na własny koszt, niezależnie od ich formy i źródła uzyskania, e) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie określonym w art. 20 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, przez cały okres realizacji przedsięwzięcia będącego przedmiotem projektu, wykonywanego przez wybranego przez Zamawiającego wykonawcę. f) Uzyskanie wymaganych prawem ostatecznych decyzji administracyjnych jeśli są wymagane Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: - ogrodzenie etapów robót;  oświetlenie terenu robót;  poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia terenu robót;  znaki ostrzegawcze na terenie robót;  wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;  oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): Kod CPV: 71242000-6 - przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów Kod CPV: 45311200-2 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2) w zadaniu nr 2: OPRACOWANIE PROJEKTU (etap nr 1): opracowanie dokumentacji technicznej, pomiar energii biernej wraz z doborem urządzeń oraz budowa układu kompensacji polegającej na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót elektroenergetycznych w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy, SIWZ, który obejmuje wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji w wersji papierowej: a) koncepcji projektowej – 4 egz. (zaproponowane rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne i instalacyjne Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym na warunkach określonych umową); b) dokumentacji projektowej ROBOTY BUDOWLANE (2 etap): wymiana wyeksploatowanej rozdzielnicy nn, wywóz i utylizacja odpadów. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących w zakresie: a) wszelkie niezbędne prace z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem ponosi Wykonawca, b) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich przewidzianych odpowiednimi przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń, c) Wykonawca będzie weryfikował na własny koszt otrzymane od Zamawiającego dokumenty i informacje pod względem zgodności ze stanem faktycznym, d) w przypadku nie posiadania przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać je we własnym zakresie i na własny koszt, niezależnie od ich formy i źródła uzyskania, e) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie określonym w art. 20 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, przez cały okres realizacji przedsięwzięcia będącego przedmiotem projektu, wykonywanego przez wybranego przez Zamawiającego Wykonawcę. f) Uzyskanie wymaganych prawem ostatecznych decyzji administracyjnych jeśli są wymagane Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: - ogrodzenie etapów robót;  oświetlenie terenu robót;  poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia terenu robót;  znaki ostrzegawcze na terenie robót;  wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy;  oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): Kod CPV: 71242000-6 - przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów Kod CPV: 45311200-2 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1, 2 określa w szczególności: program funkcjonalno-użytkowy oraz ogólne warunki umowy. 4. Stacja transformatorowa w zadaniu nr 1 w zakresie, której będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie nieczynna. Budynek w zadaniu nr 2 w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynku oraz wokół budynku, terenu wykonywania robót. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób ryczałtowy. 6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn.zm.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Wykonawca zobowiązany jest w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2 do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu stalowego x 0,53 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim), 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile dotyczy) aby osoby wykonujące wskazane przez niego czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę, Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić lub zatrudniać na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 30% grupy osób przeznaczonych ogółem do realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach