Przetargi.pl
Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ćwiczebnej 7 - 9 we Wrocławiu

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 235 700 , fax. 713 235 750
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 235 700, fax. 713 235 750
    REGON: 20610504000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ćwiczebnej 7 - 9 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu polegający na wymianie pokrycia dachowego oraz przemurowaniu kominów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ćwiczebnej 7 - 9 we Wrocławiu wraz z ociepleniem stropu drugiego piętra i nad klatkami schodowymi. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 1) Główny przedmiot: 45.45.30.00-7; 2) Dodatkowe przedmioty: 45.26.19.00-3, 45.26.10.00-4, 45.26.25.00-6. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Remont dachu i więźby dachowej: a) wymiana lub wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej oraz drewnianych stropów nad klatkami schodowymi, b) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych, które nie podlegają wymianie, impregnacja więźby środkiem przeciwgrzybicznym i przeciwogniowym, c) demontaż orynnowania i obróbek blacharskich, d) demontaż istniejącego pokrycia dachu (dachówek oraz łat, deskowania wraz z pokryciem papowym lukarn), e) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót, f) ułożenie foli wstępnego krycia (paroprzepuszczalnej), g) montaż kontrłat 3 x 5cm i łat 4 x 6cm pod dachówkę, h) montaż deskowania grubości 3cm wraz z papą na dachach pulpitowych lukarn, i) wykonanie pokrycia z blachy cynkowo-tytanowej 0,7mm grubości połaci łączących attyki z lukarnami, j) wykonanie obróbek blacharskich ze stali tytan-cynk 0,7mm grubości, k) montaż dachówki karpiówki w koronkę, l) montaż płotków śniegowych i ław kominiarskich, m) montaż rynien oraz rur spustowych z blachy tytan-cynk, 2) Remont stropu: a) demontaż desek oraz usunięcie szlaki żużlowej ze stropów drewnianych nad klatkami schodowymi oraz ze stropu nad drugim piętrem, b) wykonanie konstrukcji drewnianej rusztu na stropie nad drugim piętrem, c) wykonanie izolacji termicznej z płyt styropianowych między konstrukcją rusztu, d) wykonanie pokrycia konstrukcji rusztu płytą OSB pióro-wpust 22mm, e) wykonanie docieplenia wełną mineralną wraz z izolacją paroszczelną stropów nad klatkami schodowymi oraz na pulpitowym dachu lukarn, f) wykonanie deskowania z płyt OSB pióro-wpust 18mm na stropach nad klatkami schodowymi, 3) Roboty murarskie i elewacyjne: a) przemurowanie zwieńczenia ściany dzielącej budynek w osi poprzecznej ponad dachem z cegły palonej, b) przemurowanie kominów z odtworzeniem pierwotnego wyglądu wg dokumentacji rysunkowej ponad połacią dachu, c) naprawy i odtworzenia ścian attyk z cegły palonej wieńczących klatki schodowe, wraz z uzupełnieniem i naprawą tynków, d) wykonanie docieplenia o grubości 10cm ścian lukarn (ściana wschodnia i zachodnia elewacji frontowej oraz ściany boczne) metodą lekką-mokrą, 4) Prace pozostałe: a) wymiana stolarki drzwiowej z klatki schodowej na poddasze na stolarkę o klasie ogniowej EI30, b) wymiana okien drewnianych w lukarnach ścian frontowych elewacji wschodniej i zachodniej na okna PCV oraz wyposażone ich w nawietrzniki, z zachowaniem oryginalnych podziałów, c) montaż okien dachowych 45 x 50cm i wyłazów dachowych 55 x 75cm, d) montaż systemowych kominków wentylacyjnych i spalinowych, e) montaż zbiorczej anteny telewizyjnej, f) montaż instalacji odgromowej, g) montaż instalacji oświetleniowej na poddaszu. 5. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: 1) dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ), w tym projekty wykonawcze, przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, decyzja pozwolenia na budowę nr 760/2016 z dnia 18.02.2016r., ostateczna decyzja pozwolenia na budowę nr 3855/2016 z dnia 17.03.2016r., decyzja Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 69/2016 z dnia 11.02.2016r., uzgodnienie MKZ z dnia 03.02.2016r. 2) projekt umowy (zał. nr 7 do SIWZ). 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w niniejszym postępowaniu wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy osoby do wykonywania prac fizycznych w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 7. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. w oświadczeniu własnym Wykonawcy). 8. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynkach zamieszkanych, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Gminy Wrocław nr 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na ostateczne składanie ofert – podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty nazwę lub numer postępowania. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dowód jego wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy została trwale złączona z ofertą. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zapłacić Zamawiającemu pełną kwotę wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 11. Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadku gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 25a ust. 1 Pzp, składa odrębnie i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącymi podmiotami na których zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 Pzp. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 Pzp. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zał. nr 6a, 6b do SIWZ), z którego wynikać będzie jednoznacznie: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej www.wm.wroc.pl informacji, o której mowa w rozdz. XIII pkt 6 SIWZ, przekaże zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach