Przetargi.pl
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 342 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w miejscowości Pęgów, wraz z odwodnieniem

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 342 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w miejscowości Pęgów, wraz z odwodnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. LOKALIZACJA I STAN INSTNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny: 457 AM-1, obręb Pęgów (droga wojewódzka 342), - adres: ul. Główna, Pęgów 2. Istniejący stan zagospodarowania działki: Projektowana budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 342 w m. Pęgów znajduje się w całości na terenie zabudowanym (ul. Główna). Zagospodarowanie otoczenia to głównie zabudowa jednorodzinna. W obecnym stanie na długości projektowanego ciągu pieszo-rowerowego znajduje się pobocze utwardzone kruszywem łamanym o szerokości zmiennej 1,0-1,5m; rów przydrożny, miejscami zarurowany (przepusty) oraz zjazdy do posesji. Są tam także trzy skrzyżowania z drogami o nawierzchni gruntowej. Droga wojewódzka nr 342, która bezpośrednio przylega do obszaru objętego opracowaniem posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości około 6,10m, przekrój daszkowy na prostej, a na łuku spadek jednostronny w kierunku przeciwnym do projektowanego ciągu. 3. Dane ogólne przedmiotu inwestycji Dane liczbowe: - Ciągi pieszo-rowerowe: 710 m; W dokumentacji projektowej przewidziano do wykonania 710 metrów ciągu pieszo-rowerowego. Budowa ciągu pieszo-rowerowego w miejscowości Pęgów zaprojektowana została na wysokości budynku Szkoły Podstawowej. Początek opracowania znajduje się w miejscu, gdzie kończy się istniejący ciąg rowerowy/pieszy, stanowiąc kontynuację tego ciągu. Projektowany zakres składa się z budowy ciągu pieszo-rowerowego o szerokości zmiennej 3,50 - 4,00m, zasypaniu istniejącego rowu oraz zarurowaniu, budowie odwodnienia drogi poprzez kanalizację deszczową i odbudowie warstwy ścieralnej na jezdni (pas o szerokości około 0,5m). Koniec ścieżki prowadzonej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 342 znajduje się w pikietażu 0+710 (pikietaż drogi wojewódzkiej 342: 17+026), gdzie trasa skręca w kierunki terenów polnych. Zamawiający jest w trakcie aktualizacji organizacji ruchu, po uzyskaniu stosownych zatwierdzeń Zamawiający dostarczy zatwierdzoną aktualną organizację ruchu dla przedmiotu zamówienia. II. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH: A. Roboty przygotowawcze: - prace pomiarowe - zdjęcie warstwy humusu i/lub darni gr.10 cm wraz z wywozem gruntu - mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego - rozebranie nawierzchni bitumicznych o grubości 5 cm; pas o szerokości 0,5m - rozebranie murów oporowych betonowych - zabezpieczenie drzew na czas wykonywania robót B. Roboty ziemne: - wykopy w gruntach nieskalistych z załadunkiem i transportem urobku - wykonanie i zagęszczanie nasypów C. Roboty ogólnobudowlane a) ciąg pieszo-rowerowy: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wykonanie warstwa wzmacniająca: stabilizacja podłoża cementem - wykonanie warstwy odsączające z mieszanki żwirowo-piaskowej - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S; grubość po zagęszcz. 4 cm b) zjazdy - wykonanie warstwy wzmacniającej: stabilizacja podłoża cementem - wykonanie warstwy odsączające z mieszanki żwirowo-piaskowej - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S c) odbudowa warstwy ścieralnej - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S; d) elementy ulicy - wykonanie warstwy wzmacniającej: stabilizacja podłoża cementem - wykonanie obrzeży betonowych - ustawienie krawężników betonowych wystających i obniżonych D. Roboty inne - rozścielenie ziemi urodzajnej - wykonanie trawników dywanowych siewem - pielęgnacja trawników w okresie gwarancji E. Roboty instalacyjne: a) kanały i studnie - wykonanie kanałów z rur PP wraz z robotami przygotowawczymi, ziemnymi i instalacyjnymi (zarurowanie rowu) - wykonanie studni prefabrykowanych z kręgów betonowych wraz z robotami przygotowawczymi, ziemnymi i instalacyjnymi b) wypusty i przykanaliki do wypustów - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych wraz z robotami pomocniczymi, ziemnymi i instalacyjnymi - wykonanie przykanalikiów z rur PVC wraz z robotami przygotowawczymi, ziemnymi i instalacyjnymi c) odwodnienie liniowe wraz z przykanalikami - montaż elementów odwodnienia liniowego wraz z wykonaniem obetonowania - wykonanie przykanalikiów z rur PVC 160 wraz z robotami przygotowawczymi, ziemnymi i instalacyjnymi - wykonanie wlotu rowu do kanalizacji deszczowej, w tym wykopy, - wykonanie przyczółka betonowego, wyprofilowanie skarp i dna rowu, wzmocnienie dna rowu palisadą z kołków drewnianych, darnią, kostką kamienną, osadzenie kraty samoblokującej w rurze IV. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienia nadzorów: kierownika budowy i kierowników robót, b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo Budowlane, c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną, wymaganymi atestami i deklaracjami zgodności oraz z przeszkoleniem pracowników. 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. 4. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. 5. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 7. Koszty obsługi geodezyjnej inwestycji leżą po stronie Wykonawcy. 8. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: - minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie robót drogowych takich jak: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie pobocza z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni asfaltowej, lub nawierzchni z kostki betonowej lub ze żwiru zagęszczonego o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz robót budowlanych" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 4. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 5. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach