Przetargi.pl
Remont dachu sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Pasłęku

Starostwo Powiatowe w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Saperów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2394900, 2394939 , fax. 552 324 226
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Elblągu
    ul. Saperów
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2394900, 2394939, fax. 552 324 226
    REGON: 17075361500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Pasłęku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1) przygotowaniu budowy i pracach rozbiórkowych, 2) wykonaniu nowego pokrycia dachowego (wymiana pokrycia dachowego na budynku sali: obie bryły, pokrycie bitumiczne), 3) montażu nowych rynien, rur spustowych i pasów nadrynnowych wokół budynku sali: obie bryły oraz wokół łącznika, 4) montażu nowych obróbek blacharskich w obrębie pokryć bitumicznych. 5) wymianie instalacji odgromowej: wymiana uchwytów (złącz) instalacji odgromowej na dachach krytych dachówką oraz odnowieniu istniejących uchwytów na dachach krytych papą, wymiana przewodów instalacji odgromowej na dachach sali i łącznika, łącznie z odcinkami pionowymi na ścianach do połączenia z przewodami odprowadzającymi. 6) towarzyszących robotach naprawczych, w tym w szczególności naprawach kominów murowanych, wywietrzaków dachowych, renowacji widocznych elementów konstrukcji, narażonych na działanie czynników pogodowych. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Budowlanych Robót (STWiORB) oraz przedmiarach robót. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: A) DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIAR ROBÓT: NAZWA INWESTYCJI: Remont pokrycia dachowego sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Pasłęku ADRES INWESTYCJI : Pasłęk, ul. Zwycięstwa 28 INWESTOR : Zespół Szkół w Pasłęku ADRES INWESTORA: ul. Zwycięstwa 28 2) PROJEKT BUDOWLANY: NAZWA INWESTYCJI: Remont pokrycia dachowego sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Pasłęku ADRES INWESTYCJI : Pasłęk, ul. Zwycięstwa 28 INWESTOR : Zespół Szkół w Pasłęku ADRES INWESTORA: ul. Zwycięstwa 28 OBIEKT: Budynek użyteczności publicznej OBRĘB, NR DZIAŁKI: obręb Pasłęk 01, działka nr 304 i 305/2, B) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: TEMAT: Remont pokrycia dachowego sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Pasłęku ADRES INWESTYCJI : Pasłęk, ul. Zwycięstwa 28 INWESTOR : Zespół Szkół w Pasłęku ADRES INWESTORA: ul. Zwycięstwa 28 OBIEKT: Budynek użyteczności publicznej OBRĘB, NR DZIAŁKI: obręb Pasłęk 01, działka nr 304 i 305/2. Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B stanowią ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. 2.Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. UWAGA: 1) Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 3 do SIWZ) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. b) Oświadczenia wstępne o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. f) Pełnomocnictwo, o którym mowa w lit. c i d powyżej, powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r.poz.2291 z późn. zm). 2) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej. 3) Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. 4) W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny i terminu wykonania zamówienia. 5) Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty będą obciążały Wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy Zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to oferta złożona w postępowaniu przetargowym). 6) Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach