Powiat Grójecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-600 Grójec, Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134 , fax. +48(48)6651147
- Data zamieszczenia: 2019-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Grójecki
Piłsudskiego 59
05-600 Grójec, woj. mazowieckie
tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, fax. +48(48)6651147
REGON: 67022314900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu sali gimnastycznej oraz łącznika sali gimnastycznej z budynkiem Liceum Ogólnokształcącego w Grójcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Remont dachu sali gimnastycznej oraz łącznika sali gimnastycznej z budynkiem Liceum Ogólnokształcącego w Grójcu” 1.W zakres planowanych prac wchodzi m.in. W zakres planowanych prac wchodzi m.in. prace rozbiórkowo - demontażowe i prace budowlane /blacharsko – dekarskie /. 1) W zakres prac demontażowo - rozbiórkowych wchodzą prace związane z: rozebraniem obróbek blacharskich, orynnowania, pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej oraz rozebraniu zniszczonego ocieplenia z płyt styropianowych z dachu sali gimnastycznej. 2) Prace blacharsko dekarskie obejmują: wymianę ocieplenia dachu sali gimnastycznej z płyt styropianowych na płyty styropianowe EPS 250-036 gr. 15cm przyklejanych na kleje bitumiczne, odtworzenie orynnowania i obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej. 3) W zakresie prac przewidziano również naprawę dachu łączników oraz wymianę instalacji odgromowej sali gimnastycznej i budynku głównego szkoły . 4) Prace przygotowawcze, organizacja placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt 5) Wywóz z palcu budowy na własny koszt i we własnym zakresie gruzu, papy, obróbek blacharskich i innych materiałów pochodzących z prac remontowych 6) Uporządkowanie terenu najpóźniej w dniu odbioru końcowego. 7) Planowane prace obejmują: 1) powierzchnie dachu sali gimnastycznej 397,48m2 2) powierzchnie dachu łącznika 188,35m2 2. Przedmiot Umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z poniższymi zapisami SIWZ 11.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych). 11.2 wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z dnia 1 lutego 2019 r. Dz.U. z 2019 r. poz. 310) 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Grójcu; ul. Jatkowa 3: 85 9128 0002 2001 0000 0866 0036 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu 11.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 11.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 11.5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 11.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 11.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z dnia 1 lutego 2019 r. Dz. U. z 2019 r. poz. 310) będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 11.6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 11.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 14.1 lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni przejazdów bramowych i dziedzińców bocznych od strony północnej budynku MEN przy Al. Jana Chrystiana Szucha 25 w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Remont dachów, stropów poddasza i kominów z wymianą pokryć dachowych oraz wykonaniem instalacji odgromowej budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Demontaż i utylizacja oznakowania viaTOLL i eTOLL znajdującego się w pasie dróg publicznych.
Dodano: 2023-12-22 - „Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu w obiekcie IMGW-PIB we Wrocławiu przy ul. Parkowej 28”
Dodano: 2023-11-13 - 172.Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Specjalnej w Radzyminie, ul. Komunalna 8
Dodano: 2023-11-09 - Wymiana okien od piętra II do V w segmencie A w Domu Pracownika Naukowego UW ul. Smyczkowa 11 w Warszawie
Dodano: 2023-09-29 - Remont pomieszczeń znajdujących się w Ośrodku WARSZAWIANKA w Świnoujściu
Dodano: 2023-09-27 - Roboty budowlane na terenie NW Proszowice etap I : Naprawa pęknięć filarów nośnych i konstrukcji dachu Pompownia Hubenice
Dodano: 2023-09-08 - Remont pomieszczeń znajdujących się w Ośrodku WARSZAWIANKA w Świnoujściu
Dodano: 2023-08-24 - „Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu w obiekcie IMGW-PIB we Wrocławiu przy ul. Parkowej 28”
Dodano: 2023-08-17