Wójt Gminy Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Teatralna 1a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7323221 , fax. 075 7351783
- Data zamieszczenia: 2013-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bolesławiec
ul. Teatralna 1a 1a
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 075 7323221, fax. 075 7351783
REGON: 00053373600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu oraz adaptacja strychu na pomieszczenia biurowe i salę narad w budynku Urzędu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na remoncie dachu budynku Urzędu Gminy Bolesławiec, adaptacji poddasza na pomieszczenia biurowe i salę narad, wykonanie nowej instalacji elektrycznej, teleinformatycznej i centralnego ogrzewania w całym budynku Urzędu wg. Projektu Budowlanego opracowanego przez Biuro projektowe Ałykow z siedzibą przy ul. Kościuszki 1/4 w Lubaniu . 1.1. Remont dachu: a) Roboty rozbiórkowe pokrycia dachu, elementów drewnianej więźby dachowej, ścianek działowych, podłóg drewnianych, stolarki okiennej i drzwiowej, komina. b) Oczyszczenie dachówek i gąsiorów. Przetransportowanie ich na paletach (odpowiednio zabezpieczonych przed uszkodzeniem) do bazy Urzędu Gminy w Kruszynie. c) W obrębie drewnianej więźby dachu obiektu przewiduje się wykonanie wymiany zniszczonych końcówek krokwi i belek stropowych, wymianę całych zniszczonych lub uszkodzonych elementów drewnianej więźby dachowej oraz ich wzmocnienie, zamontowanie łat i kontrłat oraz ekranu z folii paroprzepuszczalnej, docieplenie połaci dachowej i jej impregnację grzybochronnej i ogniochronnej. d) Wykonanie nowych wykuszy oraz zamontowanie okien połaciowych. e) Wymiana na nowe pokrycia z dachówki ceramicznej w układzie w koronkę. f) Wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę tytan-cynk, w tym rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej itp. montaż płotków przeciwśnieżnych. g) W obrębie istniejących wykuszy przewiduje się wykonanie remontu tynków oraz ich malowanie. 1.2. Adaptacja poddasza: a) Wykonanie nowych ścianek działowych, b) Wykonanie podłóg i posadzek, c) Wykonanie schodów na antresolę, d) Renowacja ścian z cegły e) Wykonanie sufitów podwieszanych, f) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, g) Wykonanie okładzin ściennych, h) Wykonanie robót malarskich, i) Wykonanie instalacji elektrycznej - instalację gniazd - instalację siłową - instalację okablowania strukturalnego - instalację oświetlenia - instalację oświetlenia awaryjnego j) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i klimatyzacji 1.3. Instalacje parteru i piętra budynku: a) Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym: - modernizację złącza przyłączeniowego i pomiarowego - zabudowę rozdzielnicy głównej budynku - instalację zasilania rozdzielnic - instalację gniazd - instalację siłową - instalację okablowania strukturalnego - instalację oświetlenia - instalację oświetlenia awaryjnego b) Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i klimatyzacji c) Malowanie pomieszczeń - po robotach instalacyjnych Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: a) odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i ochrony mienia, odpowiedniego oznakowania terenu budowy, wykonywania zabezpieczeń w rejonie prowadzonych robót. Roboty będą prowadzone w czasie funkcjonowania urzędu, b) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, ponoszenia kosztów związanych z organizacją ruchu drogowego na czas budowy, w tym również za czasowe zajęcie pasa drogowego związane z prowadzeniem robót w pasie drogowym. c) zabezpieczenia przeciwpożarowego, d) wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i przeciwpożarowych oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, e) zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy f) wykonania niezbędnych prób i badań wymaganych dla prawidłowej oceny jakości robót, g) wykonania prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, h) w okresie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składał wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100) na okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ścian zrębowych drewnianego kościoła pw. św. Jana Nepomucena usytuowanego przy al. Dąbskiej na terenie Parku Szczytnickiego we Wrocławiu - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana pokrycia dachowego i remont kominów budynku przy ul. Ks. Gorczycy 2 i Placu Wolności 7 w Sycowie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach użytkowych położonych we Wrocławiu - ZZK - WP/3400/80/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachu budynku przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych we Wrocławiu -ZZK - WP/3400/95/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku usługowego przy pl. św. Macieja 5a we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ulicy:Stanisława Worcella 7/1, Ptasiej 32/2, Jana Rubczaka 25A/4, Ołbińskiej 3/5, gen. Józefa Hallera 147/54A. ZZK - WP/3408/93/16
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych przy ul. Mierniczej 24/12, Ołbińskiej 7/9, Łukasińskiego 10/20, Ołbińskiej 20/2, Ołbińskiej 18/10 we Wrocławiu. ZZK - WP/3408/92/16
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ul. Kurkowej 67 i 69 oraz przy pl. Stanisława Staszica 3 i 16 - ZZK-WP/3408/94/16.
Dodano: 2016-07-25 - Remont dachu budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Chmielnej 2 w Chojnowie (Działka nr 352, obręb 4 Miasto Chojnów)
Dodano: 2016-07-22