Gmina Lubomierz ogłasza przetarg
- Adres: 59-623 Lubomierz, Plac Wolności 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7833166 , fax. 075 7833167
- Data zamieszczenia: 2015-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
Plac Wolności 1
59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
tel. 075 7833166, fax. 075 7833167
REGON: 23082165800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu na budynku internatu Zespołu Szkół w Lubomierzu - III etap [Intensywne opady deszczu i gradobicie lipiec 2012 r.] - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje : roboty rozbiórkowe, remont dachu, zabezpieczenie elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, wykonacie pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki, wykonanie instalacji odgromowej, remont stropu drewnianego, wymiana rynien i rur spustowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy zł). Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 11 8384 1022 0000 0811 2000 0006 wadium nr sprawy ZP.271.5.15. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w formie-formach określonych w pkt 8.2.2 - 8.2.5 SIWZ, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego. Z treści gwarancji-poręczenia musi jednocześnie wynikać: nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, kwota gwarancji-poręczenia, termin ważności gwarancji-poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubomierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ścian zrębowych drewnianego kościoła pw. św. Jana Nepomucena usytuowanego przy al. Dąbskiej na terenie Parku Szczytnickiego we Wrocławiu - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana pokrycia dachowego i remont kominów budynku przy ul. Ks. Gorczycy 2 i Placu Wolności 7 w Sycowie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach użytkowych położonych we Wrocławiu - ZZK - WP/3400/80/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachu budynku przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych we Wrocławiu -ZZK - WP/3400/95/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku usługowego przy pl. św. Macieja 5a we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ulicy:Stanisława Worcella 7/1, Ptasiej 32/2, Jana Rubczaka 25A/4, Ołbińskiej 3/5, gen. Józefa Hallera 147/54A. ZZK - WP/3408/93/16
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych przy ul. Mierniczej 24/12, Ołbińskiej 7/9, Łukasińskiego 10/20, Ołbińskiej 20/2, Ołbińskiej 18/10 we Wrocławiu. ZZK - WP/3408/92/16
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ul. Kurkowej 67 i 69 oraz przy pl. Stanisława Staszica 3 i 16 - ZZK-WP/3408/94/16.
Dodano: 2016-07-25 - Remont dachu budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Chmielnej 2 w Chojnowie (Działka nr 352, obręb 4 Miasto Chojnów)
Dodano: 2016-07-22