Przetargi.pl
Remont dachu kamienicy przy ul. św. Jadwigi 5 w Złotym Stoku

Gmina Złoty Stok ogłasza przetarg

  • Adres: 57-250 Złoty Stok, ul. Rynek 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 74 8164164 , fax. 0 74 8164133
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złoty Stok
    ul. Rynek 22 22
    57-250 Złoty Stok
    tel. 0 74 8164164, fax. 0 74 8164133
    REGON: 89071848400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu kamienicy przy ul. św. Jadwigi 5 w Złotym Stoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace remontowe obejmują całkowitą wymianę pokrycia dachu z ceramicznej dachówki karpiówki - pokrycie wymaga całkowitej wymiany, wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi. Pod dachówką wymienione będą łaty, zamontowane kontrłaty i membrana wodoszczelna i paroprzepuszczalna. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe wymienione będą na nowe, z blachy cynkowo - tytanowej. Dachówką pokryć należy także lukarnę nad klatka schodowa, od strony południowej. Boki lukarny należy pokryć blachą płaską, powlekaną w kolorze dachówki, po wymianie deskowania na płytę OSB. Dwa okna drewniane lukarny wymienić na okna z profili PCV. Konstrukcja drewniana dachu - po dokonaniu napraw tj. po wymianie uszkodzonych elementów (spróchniałych, zagrzybionych lub porażonych przez owady), musi być dokładnie osuszona oraz zaimpregnowana. Impregnację należy wykonać 20% roztworem preparatu solnego, metodą 3-krotnego smarowania. Zużycie preparatu nie mniej niż 0,20 kg soli na każdy m2 rozwiniętej poziomej powierzchni drewna. Ściany zewnętrzne, ogniomury i sterczyny z cegły klinkierowej należy przebudować w całej górnej części wystającej ponad dach, od poziomu spodu płaszczyzn połaci dachowych. Nowe ściany wykonać z cegły klinkierowej na zaprawie cementowo - wapiennej 3MPa, ze spoinowaniem tą samą zaprawą. Po wykonaniu ściany zaimpregnować wybranym preparatem do klinkieru. W zakresie robót do wykonania są: Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót . - opracowanie ogólnego harmonogramu prac, - prace zabezpieczające miejsce prowadzonych robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem. Roboty demontażowe -rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnej - 238. 948m2, -rozbiórka elementów pokrycia dachowego z blachy - 7,535m2, -rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, -rozbiórka obicia ścian lukarny - 8,372m2, -rozbiórka ołacenia dachu - 222.228m2, -rozbiórka ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo - wapiennej - wystających ścian kolankowych w narożach budynku oraz frontowej ścianki sterczynowej nad wejściem do budynku - 4.143m3, -demontaż okien lukarny - 2szt. Roboty murarskie. -naprawa uszkodzonych powierzchni w murach, -uzupełnienie murów ogniowych w narożach budynku oraz muru sterczyny nad wejściem głównym z cegły klinkierowej - 4,143m3, -naprawy końców kominów z wykonaniem czapek kominowych z cegieł klinkierowych - 1.0m3, -białkowanie tynków kominów nad i pod dachem, na klatce schodowej i na strychach - 84.480m2, -montaż nowych okien lukarny z PCV - 2szt. Roboty ciesielskie. -wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - koniec krokwi 8 szt, -wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie zwykłe i kleszcze - 48.900m, -wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - murłaty i podwaliny -7m, -wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - płatwie - 24.100m, -wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - miecze i zastrzały - 10.0m, -wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronnie desek grub. 32 mm - 7.200m, -ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm z tarcicy nasyconej - 222.228m2, -wykonanie deskowania połaci dachowych z tarcicy nasyconej - 7.535m2, -wymiana jednostronnego odeskowania ścian z desek profilowanych o grubości 25 mm - ściany boczne lukarny - 8.372m2, -wymiana elementów białych podłóg z desek podłogowych o grub. 32mm - demontaż i powtórny montaż podłóg na strychu dla wymiany lub wzmocnienia elementów konstrukcji dachu (25% desek nowych) 22.40m2, -impregnacja istniejących i wbudowywanych elementów konstrukcji więźby 20% preparatem solnym metodą 3-krotnego smarowania. Roboty dekarskie. -ułożenie foli wstępnego krycia na krokwiach - 222.228m2, -wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej w kolorze dachówki - 2.480m2, -pokrycie lukarny z trzech stron blachą płaską powlekaną w kolorze dachówki (grub. min 0.6mm) -15.907m2, -pokrycie dachu dachówką karpiówką podwójnie w koronkę - 238.948m2, -przełożenie pokrycia z układanej na zaprawie dachówki ceramicznej holenderki tłoczonej - 24.900m2, -naprawa i szklenie świetlików połaciowych. Prace związane z odbiorami technicznymi, uporządkowaniem terenu i przekazaniem do eksploatacji. - wykonanie odbiorów technicznych, - wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów, - uporządkowanie budowy i przyległych terenów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 podobne zadania, odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (2 zadania - w zakresie remontów dachów) 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanych na podstawie ustawy z dn. 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U.Nr 156 z 2006, poz. 1118, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006, w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz,U.Nr 83 z 2006, poz. 578), lub przepisów uprzednio obowiązujących w tym zakresie. 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 5)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 6)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. 3 do SIWZ) b - wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt 2, rozdz. VI SIWZ, (zał. 4 do SIWZ) oraz dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. c - wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - zgodnie z pkt 3, rozdz. VI SIWZ (zał. 5 do SIWZ) d - wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia (podwykonawców) - (zał. 6 do SIWZ) d - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (co najmniej na czas realizacji zadania) e - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f - oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d)składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 5, lit. a, c i d, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5, lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotystok.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach