Nadleśnictwo Gostynin ogłasza przetarg
- Adres: 09-500 Gostynin, ul. Bierzewicka 55
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 0-24 2353056 , fax. (024) 235 30 57
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gostynin
ul. Bierzewicka 55 55
09-500 Gostynin
tel. 0-24 2353056, fax. (024) 235 30 57
REGON: 61002194928001 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl./gostynin/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna PGL Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do Nadleśnictwa Gostynin olejów, benzyny i smarów w 2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa do zamawiającego olejów, benzyny i smarów w 2010 roku. Zamówienie podzielone jest na 4 (cztery) części: Część 1. Dostawa do zbiorników w siedzibie nadleśnictwa oleju napędowego w ilości 20 000 litrów. Część 2. Dostawa do kotłowni w siedzibie nadleśnictwa oleju opałowego lekkiego o zawartości siarki nie większej niż 0,5 % w ilości 9 000 litrów. Część 3. Dostawa benzyny bezołowiowej 95 w ogólnej ilości 200 litrów. Tankowanie na stacji stanowiącej własność wykonawcy. Część 4. Dostawa do magazynu w siedzibie nadleśnictwa olei silnikowych hydraulicznych oraz smarów wg poniższego zestawienia: 1. Olej hydrauliczny mineralny HLP wg DIN 51524/2 ISO VG:46 320 l 2. Olej silnikowy DIESEL - mineralny API-CH-4 SAE 15W40 80 l 3. Smar typu Molibterm z dodatkiem dwusiarczku molibdenu do łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących EP -25 o klasie konsyst. NLGI:2 27 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do dystrybucji paliw i olejów - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 w.w. ustawy - posiadają przynajmniej jedną stację paliw w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Nadleśnictwa ( dotyczy wyłącznie części nr 3 zamówienia), - dysponują dokumentem potwierdzającym ceny producenta (na dzień 22.12.2009) użyte do wyliczenia wartości oferty. 2. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków określonych w SIWZ skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta uznana zostanie za odrzuconą. 3. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe zgodnie z art.26 ust.3 ustawy. 4. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, wykonawcom którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien załączyć do Formularza ofertowego następujące dokumenty: a) oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ b) wykonawcy części 1, 2 i 3 zamówienia winni złożyć aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz koncesję na dystrybucję paliw, c) wykonawcy części 4 zamówienia winni złożyć aktualny odpis właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zezwalające na sprzedaż olejów i smarów, d) dokument potwierdzający ceny producenta (na dzień 22.12.2009 r)., użyte do wyliczenia wartości oferty, e) jeżeli wykonawca nie podpisuje oferty osobiście - stosowne pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy. 2 .Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodnością z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. W przypadku gdyby miało to spowodować unieważnienie postępowania zamawiający zażąda od oferenta wyjaśnień zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r., o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działanie w celu zachowania ich poufności, tzw. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej osoby. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji wymienionych w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/gostynin/ zakładka oferty i przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną