Parafia Prawosławna św. św. Cyryla i Metodego ogłasza przetarg
- Adres: 50-266 Wrocław, ul. św. Jadwigi 13
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3222738; 3356405 , fax. 071 3220039
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Prawosławna św. św. Cyryla i Metodego
ul. św. Jadwigi 13 13
50-266 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3222738; 3356405, fax. 071 3220039
REGON: 93037374100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu i elewacji wschodniej, południowej i zachodniej z apsydą budynku cerkwi w Parafii Prawosławnej p.w. św. św. Cyryla i Metodego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót: - Roboty ślusarskie - Roboty blacharskie - Elewacja - Roboty rozbiórkowe i porządkowe - Pokrycie dachowe i Sygnaturka - Roboty ciesielskie - Instalacja odgromowa - Roboty konserwatorskie - Wywóz gruzu i śmieci Uwaga: 1) Wykonawca zobowiązany będzie przygotować programy konserwatorskie dot. remontowanych figur i kamieniarki oraz zatwierdzić je w MKZ. 2) Roboty konserwatorskie - zwolnione z opodatkowania. 3) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia - obejmującego cały okres wykonania umowy. Ogłoszenie dostępne pod adresem: www.cerkiew.wroclaw.pl/ogloszenie2.zip - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 15.000,00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie: - 2 roboty budowlane na obiekcie zabytkowym obejmujące roboty renowacyjne o wartości minimum 100.000 zł brutto, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - 2 roboty budowlane na obiekcie zabytkowym w zakresie konstrukcji dachowych na obiektach sakralnych o powierzchni dachu powyżej 1000 m2, o wartości minimum 500.000 zł brutto -z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - 2 roboty budowlane na obiekcie zabytkowym w zakresie robót konserwatorskich o wartości minimum 100.000 zł brutto, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie f) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnią dysponowanie oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) osobą kierownika budowy - który posiada uprawnienia ogólnobudowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi i wykaże się - uprawnieniami, co najmniej 2-letnią praktyką zawodową w pełnieniu tej funkcji na budowie przy zabytkach nieruchomych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9.06.2004r. Dz. U. Nr 150 poz. 1579) i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2) osobą kierownika prac konserwatorskich - z uprawnieniami konserwatora dzieł sztuki i wykaże się - uprawnieniami, dyplomem oraz min. 10 - letnią praktyką. 3) min. 2 -ma osobami - konserwator dzieł sztuki w specjalności - konserwacja rzeźby kamiennej - i wykaże się dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje. g) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.: 3.000.000,00 zł h) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 200.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Upoważnienie do podpisania wniosku winno być załączone do wniosku, o ile nie wynika z innych załączonych przez wykonawcę dokumentów. 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Załącznik nr 1 i 2 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 1 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt. 1, 5, 5a*, 6 i ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z późn. zm), tj: *jeżeli dotyczy a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, d) polisa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi że prace zostały wykonane należycie - Załącznik nr 3 f) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Załącznik nr 4 - do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował g) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 200.000,- zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 200.000,- zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ogłoszenie www.cerkiew.wroclaw.pl/ogloszenie2.zip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ścian zrębowych drewnianego kościoła pw. św. Jana Nepomucena usytuowanego przy al. Dąbskiej na terenie Parku Szczytnickiego we Wrocławiu - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana pokrycia dachowego i remont kominów budynku przy ul. Ks. Gorczycy 2 i Placu Wolności 7 w Sycowie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach użytkowych położonych we Wrocławiu - ZZK - WP/3400/80/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachu budynku przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych we Wrocławiu -ZZK - WP/3400/95/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku usługowego przy pl. św. Macieja 5a we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ulicy:Stanisława Worcella 7/1, Ptasiej 32/2, Jana Rubczaka 25A/4, Ołbińskiej 3/5, gen. Józefa Hallera 147/54A. ZZK - WP/3408/93/16
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych przy ul. Mierniczej 24/12, Ołbińskiej 7/9, Łukasińskiego 10/20, Ołbińskiej 20/2, Ołbińskiej 18/10 we Wrocławiu. ZZK - WP/3408/92/16
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ul. Kurkowej 67 i 69 oraz przy pl. Stanisława Staszica 3 i 16 - ZZK-WP/3408/94/16.
Dodano: 2016-07-25 - Remont dachu budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Chmielnej 2 w Chojnowie (Działka nr 352, obręb 4 Miasto Chojnów)
Dodano: 2016-07-22