Przetargi.pl
Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Jana Pawła II 25 w Radzyniu Podlaskim

Szkoła Podstawowa Nr 1 w Radzyniu Podlaskim ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Jana Pawła II 25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3527141 , fax. 083 3527141
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Radzyniu Podlaskim
    ul. Jana Pawła II 25 25
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3527141, fax. 083 3527141
    REGON: 00025980900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Jana Pawła II 25 w Radzyniu Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Radzyniu Podlaskim. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1) montaż i demontaż rusztowań- 640,00 m2, 2) montaż pochyłych pomostów na dachu - 33,60 m2, 3) wykonanie rusztowań przy kominach - 1 szt, 4) rozbiórka rynien z blachy ocynkowanej nadających się do użytku - 147,80 mb, 5) rozbiórka obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej nie nadających się do użytku - 252,23 m2, 6) odbicie zmurszałych tynków na ścianach zewnętrznych i uzupełnienie - 112,72 m2 , 7) demontaż i ponowny montaż zwodów instalacji odgromowej- 291,00 mb, 8) oczyszczenie powierzchni ścian w miejscach łatwo dostępnych o powierzchni ponad 20 m2 z cegły przy użyciu szczotek stalowych - 112,72 m2 , 9) zagruntowanie powierzchni po skuciu tynków - 112,72 m2, 10)demontaż instalacji odgromowej na dachu - 291,00 mb, 11)wykonanie obróbek blacharskich w rozwinięciu do 25 cm z blachy ocynkowanej, przy szerokości 25 cm - pas nadrynnowy i ogniomur - 252,23 m2, 12)wykonanie tynków zwykłych cementowo - wapiennych kat. III na kominach - 93,72 m2, 13) skucie zmurszałych tynków na kominach - 112,72 m2 , 14) rozbiórka i wykonanie betonowych czapek kominowych z betonu monolitycznego -1 m2 , 15 osadzenie kratek wentylacyjnych w kominach - 143,00 szt, 15) demontaż i montaż rur wywiewnych żeliwnych - ? 100 mm - 6 szt, 16) dwukrotne malowanie farbami kominów i czapek - tynki gładkie - 112,72 m2 , 17) montaż rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej - 147,80 mb, 18) demontaż i montaż instalacji odgromowej - zwody poziome - 291,00 mb, 19) transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym na odległość do 4 km - 2,50 m3, 20) ołacenie połaci dachowych łatami 25 x 70 mm, o rozstawie co 50 cm z tarcicy nasyconej- 2 052,00 mb, 21) nabicie kontr-łat 25 x 50 mm, o rozstawie co 80 cm z tarcicy nasycone - 1276,80 mb, 22) wymiana elementów konstrukcyjnych wieźby dachowej- krokwie 70x140 mm - 23,00 mb, 23) wymiana elementów konstrukcyjnych wieźby dachowej- murłaty 140x160 mm -, 24) przybicie desek czołowych 25x180 mm do końców krokwi - 5 szt, 25) impregnacja środkami grzybobójczymi elementów drewnianych - 210,00 m2, 26) uzupełnienie włazów kominiarskich - 2 szt, 27) wykonanie pokrycia dachu o pow. ponad 100 m2 o nachyleniu połaci do 85 % blachą dachówkopodobną - 994,57 m2 , 28) wykonanie z blachą płaskiej kalenicy- 91,00 mb, 29) badania i pomiary instalacji piorunochronnej - 5 pomiarów. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 23 lipca 2009r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami), 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunek opisany w pkt 3 dotyczy także wykonawców - wspólników spółki cywilnej i składających ofertę jako spółka cywilna. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są dołączyć do ofert niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ z dnia 23 lipca 2009r., 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ z dnia 23 lipca 2009r. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców (dotyczy także spółki cywilnej), do oferty powinny być dołączone ponadto: a) dokument pełnomocnictwa, b) oświadczenie wymienione w pkt 1 oraz dokument wymieniony w pkt 2 dotyczący każdego wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzynpodlaski-m.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach