Przetargi.pl
Budowa ogrodzenia przy budynku Zespołu Szkół w Sulowie

Urząd Gminy w Zakrzówku ogłasza przetarg

  • Adres: 23-213 Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8215002 , fax. 081 8215002
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Zakrzówku
    ul. Żeromskiego 24 24
    23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie
    tel. 081 8215002, fax. 081 8215002
    REGON: 00055152700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół w Sulowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogrodzenia przy budynku Zespołu Szkół w Sulowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: -roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. gr. III), -ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III, -humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm, -deskowanie tradycyjne ław fundamentowych betonowych lub żelbetowych - cokół fundamentu na odcinku A-O-N-M-L wg dokumentacji projektowej, -zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi o śr. 12 mm - cokół fundamentu na odcinku A-O-N-M-L wg dokumentacji projektowej - podwójna pionowa siatka prętów o wym. oczka 25x25cm, -zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi o śr. 8 mm - zbrojenie -czapek- cokołu fundamentu - siatka prętów o wym. oczka 10x10 cm, -betonowanie ław fundamentowych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym - cokół fundamentu na odcinku A-O-N-M-L wg dokumentacji projektowej, -czapki- cokołu fundamentu dwuspadowe, (szer. 34 cm x wys. 10 cm), -zatarcie powierzchni betonu na gładko, -wykonanie i montaż konstrukcji spawanych - słupki stalowe ogrodzenia narożne i przybramowe z profili zamkniętych 120x120x4 mm (głębokość posadowienia słupka min. 50 cm poniżej poziomu terenu), dwukrotnie malowane farbą podkładową wraz z przygotowaniem powierzchni poprzez piaskowanie, -wykonanie na budowie i montaż konstrukcji spawanych - słupki stalowe ogrodzenia z profili zamkniętych 80x80x4 mm (głębokość posadowienia słupka min. 50 cm poniżej poziomu terenu), dwukrotnie malowane farbą podkładową wraz z przygotowaniem powierzchni poprzez piaskowanie, -wykonanie na budowie i montaż konstrukcji spawanych - przęsła stalowe ogrodzenia z profili zamkniętych (rozpiętość przęsła 2,50 m, wysokość 1,20 m)- elementy poziome, skosy przy bramach i furtkach z profili 40x20x2 mm, dwukrotnie malowane farbą podkładową wraz z przygotowaniem powierzchni poprzez piaskowanie, -wykonanie na budowie i montaż konstrukcji spawanych - przęsła stalowe ogrodzenia z profili zamkniętych (rozpiętość przęsła 2,50 m)- elementy pionowe (sztachety) z profili 20x20x2 mm, dwukrotnie malowane farbą podkładową wraz z przygotowaniem powierzchni poprzez piaskowanie, -wypełnienie betonem B15 wnętrza słupków stalowych ogrodzenia (narożne i przybramowe z profili zamkniętych 120x120x4 mm), -zaślepienie słupków stalowych ogrodzenia blachą stalową płaską, -dwukrotne malowanie elementów metalowych ogrodzenia, przed montażem, zabezpieczonych farbą podkładową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.500,00zł (słownie: jeden tysiąc pięćset), które może być wnoszone w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku Oddział w Zakrzówku Nr rachunku 37 8717 1048 2003 3000 0260 0005 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 14.08.2009r do godz. 900 (w przypadku wpłaty przelewem liczy się data wpływu na konto Zamawiającego). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w Sekretariacie Zespołu Szkół w Sulowie przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 1) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 2) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w niniejszej specyfikacji. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 1) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 2) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp) na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie w zakresie robót budowlanych, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 50.000,00zł.), oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (co najmniej 1 osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w specjalności budowlanej), -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ww. ustawy, a w szczególności art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru Nr 3), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2. Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie (wg załączonego wzoru Nr 5) z podaniem wartości, daty i miejsca wykonywania wraz z referencjami lub protokołami ostatecznego odbioru robót - minimum 1 zadanie w zakresie robót budowlanych, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 50.000,00zł.), 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg załączonego wzoru Nr 6) - co najmniej dla 1 osoba z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Nie złożenie jakiegokolwiek z wymienionych w pkt. 1-6 dokumentów i oświadczeń lub złożenie dokumentów i oświadczeń zawierających błędy, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie). Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakrzowek.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach