Przetargi.pl
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Hutkowie.

Gmina Krasnobród ogłasza przetarg

  • Adres: 22-440 Krasnobród, ul. 3 Maja 36
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 660 7691 , fax. 0-84 660 7692
  • Data zamieszczenia: 2014-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnobród
    ul. 3 Maja 36 36
    22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
    tel. 0-84 660 7691, fax. 0-84 660 7692
    REGON: 95036870100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Hutkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Robota budowlana pod nazwą:Modernizacja budynku Świetlicy wiejskiej w Hutkowie będzie realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj: ZAKRES OPRACOWANIA PROJEKTOWEGO: 1) Opracowanie projektu budowlanego dla inwestycji pod nazwą: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Hutkowie. Wykonawca przy wykonaniu projektu budowlanego może dokonać adaptacji części rozwiązań projektowych z posiadanego przez Gminę Krasnobród projektu budowlanego pod nazwą: Projekt remontu elewacji i wykonania sanitariatów budynku świetlicy wiejskiej w Hutkowie na działce dz. nr 582. W szczególności wykonawca robót zobowiązany będzie do przeprojektowania stropodachu na istniejącym budynku świetlicy wiejskiej na dach stolcowo-krokwiowy. Uzyskane poddasze budynku docelowo ma być wykorzystane jako użytkowe (pomieszczenia biurowe lub mieszkalne). Do poddasza należy przewidzieć zaprojektowanie schodów. Schody należy zaprojektować jako wewnętrzne z poziomu parteru budynku natomiast nad dotychczasową częścią mieszkalną budynku świetlicy Zamawiający nie wymaga zaprojektowania poddasza użytkowego. 1. ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH: a) Wykonanie projektu budowlanego (możliwa adaptacja projektu posiadanego przez Zamawiającego) - 5 egzemplarzy. (Projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami ma umożliwiać uzyskanie pozwolenie na budowę, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane oraz spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462). b) Wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego dla wszystkich branż budowlanych ujętych w projekcie budowlanym - 5 egzemplarzy. (Projekty wykonawcze muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004r. Nr 202, poz. 2072). c)Wykonanie kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż - 1 egzemplarz Kosztorysy inwestorskie będą sporządzone w oparciu o przepisy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. Dz. U. z 2004, Nr 130 poz.1389. d) Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - dla wszystkich branż budowlanych 1 egzemplarz. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004r. nr 202, poz. 2072). e) Wykonanie wersji cyfrowych dokumentacji - 1 płyta CD zawierająca: Projekt budowlany i projekt wykonawczy skanowany i zapisany w formacie PDF). Kosztorys inwestorski w wersji NORMA lub ATH lub ZUZIA. SSTWiORB w wersji PDF. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzyskanie warunków pozwolenia na budowę; - w przypadku gdy organ wydający pozwolenie na budowę nałoży obowiązek uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia Wykonawca opracowujący projekt zobowiązany będzie do uzyskania powyższej decyzji. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH Wykonawca w ramach zamówienia zrealizuje pierwszy etap inwestycji pod nazwą: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Hutkowie. W ramach pierwszego etapu inwestycji Wykonawca zrealizuje następujący zakresu robót budowlanych: 1.Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego, 2.Wykonanie konstrukcji dachowej krokwiowo - stolcowej wg opracowanego przez Wykonawcę projektu wykonawczego. Materiały z rozbiórki wykonawca zutylizuje we własnym zakresie w ramach ceny ofertowej. 3.Wykonanie łat i kontr łat, zastosowanie wiatroizolacji typu membranowego, pokrycie dachu blachą powlekaną , montaż gąsiorów, montaż blach okapowych. 4. Rozbiórka dotychczasowych i murowanie nowych kominów w budynku. Wykonawca może wykonać nowe kominy z elementów prefabrykowanych. 5. Wykonanie kominów wentylacyjnych w wyprowadzeniem ponad dach. 6. Wykonanie czapek kominowych. 7. Obróbka czapek kominowych. 8. Montaż kratek wentylacyjnych w kominach. 9. Montaż wyłazu dachowego. 10. Montaż składanych schodów strychowych na poddaszu przy wyłazie. 11. Montaż instalacji odgromowej. 12. Wyprowadzenie pionów kanalizacyjnych ponad dach oraz ich obróbka. 13. Montaż na dachu płotków śniegowych oraz ław kominiarskich. 14. Wykonanie podsufitki na zewnątrz budynku. 15. W dachu budynku od strony południowej należy zaprojektować lukarny z wąskim oknem, natomiast od części północnej okna dachowe. W otworach okiennych na poddaszu należy zamontować stolarkę okienną PCV. 16. Wymiana i montaż systemu orynnowania zewnętrznego. Zamawiający wymaga aby został zamontowany system orynnowania wykonanego z blach stalowych. Nie dopuszcza się możliwości montażu rynien z PCV. 17. Wykonawca w ramach pierwszego etapu odizoluje klatkę schodową na poddasze od części użytkowej poddasza poprzez wykonanie ścian działowych oraz zamontuje drzwi wewnątrzklatkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia nie bedzie udostępniana na stronie internetowej.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach