Przetargi.pl
Remont dachu budynku przy ul. Dąbrówki 22, 22a, 24, 24a, 24b w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku przy ul. Dąbrówki 22, 22a, 24, 24a, 24b w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku przy ul. Dąbrówki 22, 22a, 24, 24a, 24b w Szczecinie, wraz ze zmianą pokrycia, przemurowaniem i obłożeniem kominów cegłą klinkierową. 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych stanowiący przedmiot zamówienia określa projekt budowlano - wykonawczy pod nazwą: remont konstrukcji i pokrycia dachu, remont instalacji wentylacji grawitacyjnej i kominów, ocieplenie przegród zewnętrznych budynku z wymianą stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, remont ścian budynku gospodarczego na działce nr 2/35, 13/2, obręb 3062 przy ul. Dąbrówki 22, 22a, 24, 24a, 24b w Szczecinie (w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia tj. remontu dachu), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia tj. remontu dachu) oraz przedmiarze robót i siwz. 3. UWAGA! Zamawiający przedmiotem zamówienia objął prace wskazane w Projekcie budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik nr 10 do siwz oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 11 do siwz, wyłącznie w zakresie: 1) rozebrania pokrycia dachowego z blachy, 2) zmiany konstrukcji dachu poprzez uzupełnienia konstrukcją drewniana: dachów stromych i dachów nadbudówek z uwzględnieniem wykonania podbitki dachu o wymiary do wykonania w przyszłości ocieplenia budynku, 3) impregnacji ogniochronna więźby dachowej, 4) montażu na wykonanej konstrukcji dachu płyt OSB, 5) ułożenia na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii, 6) pokrycia dachu papa podkładową oraz papą gont w łuskę, 7) wymiany obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, gzymsów itp. rynien i rur spustowych, 8) wymiany okienek dachowych połaciowych, 9) montażu włazu dachowego, 10) montażu podstaw dachowych, 11) przemurowania kominów z wymianą pustaków kominowych z zachowaniem wkładów kominowych do poszczególnych lokali mieszkalnych ogrzewanych kotłami gazowymi, 12) licowania kominów cegłą klinkierową ponad połacią dachową, 13) montażu ław, stopni kominiarskich, czap kominowych, 14) wywiezienia gruzu. 4. Pozostała część robót wskazanych w Projekcie budowlano-wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, nie stanowi przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym, wycena robót i ich realizacja dotyczy wyłącznie zakresu wskazanego w ust. 3. 5. Wykonanie wszelkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z projektem budowlano-wykonawczym (w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia tj. remontu dachu), w oparciu o materiały pomocnicze: przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia tj. remontu dachu), a także wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości - 4.275,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście siedemdziesiąt pięć złotych), w terminie do dnia 27.09.2013 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokoju nr 10 przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach