Przetargi.pl
Remont dachu budynku kościoła p.w. Ducha Świętego w Łosośnicy

Gmina Resko ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
    Rynek 1 1
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
    REGON: 00052975200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.resko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku kościoła p.w. Ducha Świętego w Łosośnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na remoncie dachu (pow. 271 m2) budynku kościoła pw. Ducha Świętego w Łosośnicy. Obiekt jest wpisany w rejestrze zabytków. Zamówienie nie obejmuje wymiany nawierzchni opisanej w projekcie budowlanym. Szczegółowy zakres robót znajduję się w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty obejmują: a)rozebranie pokrycia dachowego z blachy b)rozebranie rynien i rur spustowych c)wymiana elementów konstrukcyjnych dachu i belek stropowych d)wymiana łacenia dachu e)pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką w łuskę f)założenie nowych rynien i rur spustowych Zamawiający przekaże Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu przetargowym materiały jakie zostały już zakupione przez Zamawiającego, z przeznaczeniem do wykonania niniejszego zadania, tj.: - dachówka ceramiczna karpiówka angoba czerwona w ilości 13000 szt - folia poliet. dachowa paroprzepuszczalna w ilości 300m2 - gąsiory dachowe ceramiczne w ilości 132szt - preparat ogniochronny Ogniochron w ilości 145kg W związku z tym materiałów w ilościach wymienionych powyżej nie należy brać pod uwagę przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontu dachu krytego dachówką ceramiczną karpiówką, o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2; 3) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie_spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców zobligowany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenia, których wzory stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ oraz: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń potwierdzających, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli Wykonawca zamiast dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia posiada pisemnie zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zobligowany jest do dołączenia tych zobowiązań. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu remontu dachu krytego dachówką ceramiczną karpiówką, o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2; W wykazie należy podać: daty i miejsca wykonania robót oraz ich wartości netto, rodzaj wykonanego pokrycia dachowego. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, listy polecające, referencje itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.resko.pl zakładka ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach