Przetargi.pl
Remont dachu budynku biurowego KZK GOP w Katowicach przy ul. Barbary 21A.

Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32)7438401, , fax. (32)2519745
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
    ul. Barbary 21A
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. (32)7438401, , fax. (32)2519745
    REGON: 271523831
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzkgop.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku biurowego KZK GOP w Katowicach przy ul. Barbary 21A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w budynku biurowym KZK GOP w Katowicach przy ul. Barbary 21A zgodnie z projektem pt. „Remont dachu budynku biurowego KZK GOP w Katowicach przy ul. Barbary 21A”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 5 do SIWZ zawierającym dokumentację projektową pt. „Remont dachu budynku biurowego KZK GOP w Katowicach przy ul. Barbary 21A” obejmującą: - Projekt wykonawczy – architektura - Przedmiar robót, - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 3. Wykonawca jest zobowiązany przy podpisaniu umowy wskazać na piśmie osobę która przyjmie obowiązki kierownika budowy do zadania pt. „Remont dachu budynku biurowego KZK GOP w Katowicach przy ul. Barbary 21A”, która posiada ważne uprawnienia budowlane i jest członkiem okręgowej izby inżynierów, ze względu na zakres i specyfikę prac w zał. nr 2 do umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami bhp, ppoż. oraz stosując się do poleceń inspektora nadzoru inwestorskiego. 5. Zastosowane w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia poprzez np. wskazanie konkretnego produktu, urządzenia lub materiału (poprzez podanie jego nazwy lub nazwy producenta) lub konkretnego rozwiązania ma jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i nie ogranicza konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane produkty, materiały lub rozwiązania posiadają parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w dokumentacji projektowej STWiORB. 6. W ramach realizacji zamówienia do zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) Przejęcie od Zamawiającego placu budowy, b) Wykonanie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia BIOZ, c) Wykonanie prac określonych szczegółowo w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz w STWiORB, d) Zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich, e) Zapewnienie ciągłości pracy pracowników Zamawiającego, tj. roboty powodujące nadmierny hałas (m.in. przebicia i przekucia przez przegrody budowlane) prowadzone w dni pracy Zamawiającego należy wykonywać po godz. 15:00, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, f) Użycie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, g) Wykonywanie obowiązków Gwaranta w okresie przewidzianym w Umowie, h) Ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za prowadzone prace będące przedmiotem zamówienia i) Ponoszenie konsekwencji prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego, j) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 7. Wymagany okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty zgodny z okresem gwarancji zaoferowanym przez Wykonawcę, jednak nie mniej niż 5 lat. 8. Przed złożeniem ofert Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w obiekcie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 14:00 po uprzednim uzgodnieniu z osobami wskazanymi w pkt 8 SIWZ. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, oraz ewentualnych podwykonawców, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności monterów membrany EPDM, tj. osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Wykonawca, w celu udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, przed zawarciem umowy, oraz na wezwanie Zamawiającego w każdej chwili w trakcie realizacji zamówienia, składa oświadczenie, że osoby te będą (są) zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę. Zamawiający, w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań, zastrzega sobie uprawnienia do weryfikacji, wszystkimi zgodnymi z przepisami prawa sposobami, zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę. W szczególności Zamawiający może żądać od Wykonawcy zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę, żądać zanonimizowanych kopii dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz może wystąpić do właściwego okręgowego inspektora pracy o przeprowadzenie stosownej kontroli u Wykonawcy. W przypadku niespełnienia ww. wymagań, Wykonawca zapłaci karę w wysokości i na zasadach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ), a nadto Zamawiający będzie mógł wypowiedzieć umowę. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonania robót na dachu budynku w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.1.3. 2. Oświadczenie Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1 lit. a SIWZ, polega na zdolnościach zawodowych innych 4. podmiotów, składa wraz z dokumentem, o którym mowa w pkt 6.5 SIWZ, dowody, o których mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp. 5. Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kopia każdej zapisanej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126). Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w szczególności dotyczące firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach