Przetargi.pl
Dostawa kardiomonitorów modułowych, fonendoskopów, oraz zestawów do intubacji i wentylacji z workiem samorozprężalnym do Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 92 00, , fax. 33 852 12 24
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    Bielska 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 854 92 00, , fax. 33 852 12 24
    REGON: 000313348
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kardiomonitorów modułowych, fonendoskopów, oraz zestawów do intubacji i wentylacji z workiem samorozprężalnym do Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kardiomonitorów modułowych, fonendoskopów, oraz zestawów do intubacji i wentylacji z workiem samorozprężalnym do Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, w ramach projektu nr POIS.09.01.00-00-0072/16 pt. „Budowa lądowiska wyniesionego dla śmigłowców ratunkowych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego na terenie Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie wraz z doposażeniem oddziału”. 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części - zadania, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: -Zadanie nr 1 – Dostawa kardiomonitorów modułowych - 3 sztuki. -Zadanie nr 2 – Dostawa zestawów do intubacji i wentylacji z workiem samorozprężalnym - 3 sztuki. -Zadanie nr 3 – Dostawa fonendoskopów - 3 sztuki. 3. Szczegółowy opis wymagań, które oferowany sprzęt musi spełniać, zawarto w Formularzu cenowym – załączniku nr 2 do SIWZ oraz w Formularzu parametrów technicznych, w zakresie Zadania nr 1, stanowiącym Załącznik nr 2_1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na poszczególne zadania w następujących kwotach: Zadanie nr 1 - 4 000,00 zł, Zadanie nr 2 - 3,00 zł, Zadanie nr 3 - 1 700,00 zł, które należy wnieść w terminie do dnia do dnia 11.08.2017 r. do godz. 10:00 w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 tekst jednolity). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233 W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 990/17. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej – Wadium – ZP 990/17 - w Pokoju nr 9 w Budynku H – Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. 2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium wraz z odsetkami na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 1) i 2) ustawy Pzp lub zawierające oświadczenie, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie osoby, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), oraz w przypadku gdy wadium zostanie wniesione w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane co najmniej jednego z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjanta) i ponadto do oferty powinna zostać załączona umowa regulująca współpracę tych podmiotów, wskazująca podmiot wyznaczony do reprezentowania ich wobec Zamawiającego w zakresie wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - wypełnić wyłącznie w zakresie zadania/-ń, na które składana jest oferta. 3. Wypełniony formularz parametrów technicznych w zakresie Zadania nr 1, stanowiący załącznik nr 2_1 do SIWZ. 4. Dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji. Ponadto w przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) umowa regulująca współpracę tych podmiotów, wskazująca podmiot wyznaczony do reprezentowania ich wobec Zamawiającego, w zakresie wniesienia wadium. 5. Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli. 6. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach