Przetargi.pl
Remont dachu budynku administracji

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze ogłasza przetarg

  • Adres: 66-003 Zabór, ul. Zamkowa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3274028 , fax. 068 3218008
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
    ul. Zamkowa 1 1
    66-003 Zabór, woj. lubuskie
    tel. 068 3274028, fax. 068 3218008
    REGON: 97077417600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cldim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku administracji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu dachu budynku administracji (640m2) obejmującego: - wymianę pokrycia dachowego nad poddaszem nieużytkowanym budynku, - wymianę obróbek blacharskich na całym budynku, - częściowe przemurowanie kominów w części ponad dachem ora
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004r. Nr 19, poz. 177, z poźn. zm.) oraz warunki szczegółowe: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: - wykażą się wykonaniem w okresie lat (2004-2008) co najmniej dwóch zadań realizowanych w obiektach publicznych, wpisanych do rejestru zabytków polegających na wykonaniu remontu dachu krytego dachówką o wartości nie mniejszej niż 100 000zł., - dysponują osobami przynależnymi do właściwych okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa, posiadającymi konieczne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej - potwierdzone zaświadczeniami wydanymi przez odpowiednie Izby Inżynierów Budownictwa; przy czym kierownik budowy powinien legitymować się posiadaniem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i spełniać warunek określony w § 8 ust 1. Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia konserwatorskich, restauracyjnych robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz.1579) i być przynależnym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą na wykonanie zamówienia to jest: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą na wykonanie zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, tj.: posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; f) udzielą na wykonane prace minimum 3-letniej gwarancji oraz rękojmi wybiegającej 6 miesięcy ponad ten okres. W odniesieniu do grup Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjów lub spółek cywilnych) uznaje się, że spełnienie wyżej wymienionych warunków następuje gdy Wykonawcy łącznie dysponują wymaganym potencjałem technicznym i kadrowym, jeżeli żaden z Wykonawców nie spełnia samodzielnie wyżej określonego warunku. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wykonawców zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust.1 oraz warunki szczegółowe a także, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa niżej wymienione wymagane dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru, b) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r.- Kodeks karny (Dz. U. z 1997 r. Nr 88 poz. 553 - jednolity tekst z późniejszymi zmianami) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia; c) oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; d) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; e) zaakceptowany projekt umowy; f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; h) informację o należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat (2004-2008), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań realizowanych w obiektach publicznych, wpisanych do rejestru zabytków polegających na wykonaniu remontu dachu krytego dachówką o wartości nie mniejszej niż 100 000zł., wraz z potwierdzającymi ten fakt, stosownymi referencjami, opiniami itp. i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane a wymienione wyżej uprawnienia; j) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenie z banku lub kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek o posiadaniu przez niego zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą od kwoty za jaką zamierza wykonać niniejsze zamówienie, lub przedstawienie przyrzeczenia banku, że w przypadku wyboru oferty danego Wykonawcy udzieli on jemu kredytu w wysokości nie mniejszej od ceny zaproponowanej w ofercie; k) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest w zakresie prowadzonej działalności ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) na kwotę nie mniejszą niż 100 000zł; l) dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących wykonawcę (jeżeli oferta lub załączniki do oferty nie będą podpisane przez osobę wykazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy), m) w przypadku posłużenia się podwykonawcami, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swej oferty ich wykaz wraz z podaniem ich pełnych nazw, adresów oraz wskazaniem zakresu zadań, które będą oni w ramach zamówienia realizowali - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez tych podwykonawców właściwych do wykonania zamówienia kwalifikacji i uprawnień, n) wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku kosztorys.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cldim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach