Przetargi.pl
Remont budynku komunalnego przy ul. Marszałkowskiej w Drezdenku

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1 1
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku komunalnego przy ul. Marszałkowskiej w Drezdenku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Remont dachu - wzmocnienie konstrukcji dachu, rozebranie części dachu w zakresie pokrycia z blachy, odtworzenie deskowania, pokrycie części dachu łupkiem, odtworzenie orynnowania, wykonanie obróbek blacharskich, b) Wykonanie izolacji cieplnej poddasza z wełny mineralnej, c) Wykonanie stolarki okiennej (10 okien), d) Prace sztukatorskie i konserwacyjne na elewacji wraz z gzymsami i okapem, e) Wzmocnienie murów zewnętrznych taśmami kompozytowymi, f) Stężenia (ściągi) z taśm kompozytowych łączonych do belek stropowych i ich części, g) Remont poddasza - wymiana podłogi, odgrzybienie i impregnacja drewna, izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa, h) Stężenia przestrzenne więźby dachowej za pomocą taśm stalowych, i) Wykonanie i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu zadania, o minimalnych wymiarach 70/90 cm, na stelażu stalowym, fundamencie betonowym. Układ tablicy powinien zawierać następujące elementy: a. nazwa realizowanego zadania, b. logo Województwa c. logo Gminy Drezdenko d. zapis: Zrealizowano przy pomocy finansowej Województwa Lubuskiego Tablica powinna być wykonana z materiału trwałego, gwarantującego długi okres jej eksploatacji. Tło tablicy powinno być białe, a czcionka typu Arial/Times New Roman w kolorze czarnym (z wyjątkiem logotypów, które powinny zostać w oryginalnych kolorach). 4. Do SIWZ załączono pełną dokumentację projektową a do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest zakres prac określony w Tabeli elementów rozliczeniowych. 5. Szczegółowy opis robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: Projekty wraz z rysunkami, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz Tabela elementów rozliczeniowych. 6. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 7. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) warunkami pozwolenia na budowę, c) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 8. Przed rozpoczęciem prac należy powiadomić właściwego konserwatora zabytków o zamiarze rozpoczęcia prac. 9. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi przy budynku objętym ochroną konserwatora zabytków. Wykonawca zapewni udział przy realizacji zamówienia kierownika budowy - osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 10. Ze względu na rozliczenie inwestycji na podstawie obmiaru Wykonawca ma obowiązek prowadzić książkę obmiarów. 11. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach). 12. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. 13. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie papierowej i elektronicznej. 14. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu protokół odbioru robót sporządzony w układzie tabeli elementów rozliczeniowych uwzględniający kwotowe i procentowe wykonanie robót. 15. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drezdenko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach