Przetargi.pl
Remont dachów w 9 jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-022 Katowice, Damrota 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
    Damrota 25
    40-022 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 001021234
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów w 9 jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Będzinie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertyZałączniki nr 2/1 do SWZ – Przedmiary robót dla części 1 Załączniki nr 3/1 do SWZ – STWiOR dla części 1 Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 1Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Cieszynie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określająZałącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertyZałączniki nr 2/2 do SWZ – Przedmiary robót dla części 2Załączniki nr 3/2 do SWZ – STWiOR dla części 2 Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 2Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Drugim Urzędzie Skarbowym w Częstochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określająZałącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertyZałączniki nr 2/3 do SWZ – Przedmiary robót dla części 3 Załączniki nr 3/3 do SWZ – STWiOR dla części 3 Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 3Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gliwicach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określająZałącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertyZałączniki nr 2/4 do SWZ – Przedmiary robót dla części 4Załączniki nr 3/4 do SWZ – STWiOR dla części 4Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 4Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Kłobucku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określająZałącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertyZałączniki nr 2/5 do SWZ – Przedmiary robót dla części 5Załączniki nr 3/5 do SWZ – STWiOR dla części 5Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 5Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Lublińcu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określająZałącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertyZałączniki nr 2/6 do SWZ – Przedmiary robót dla części 6Załączniki nr 3/6 do SWZ – STWiOR dla części 6Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 6Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Siemianowicach Śląskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określająZałącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertyZałączniki nr 2/7 do SWZ – Przedmiary robót dla części 7Załączniki nr 3/7 do SWZ – STWiOR dla części 7Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 7Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Tychach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określająZałącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertyZałączniki nr 2/8 do SWZ – Przedmiary robót dla części 8Załączniki nr 3/8 do SWZ – STWiOR dla części 8Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 8Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Żywcu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określająZałącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertyZałączniki nr 2/9 do SWZ – Przedmiary robót dla części 9Załączniki nr 3/9 do SWZ – STWiOR dla części 9Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający od Wykonawców składających ofertę na części nr: 1, 2, 6 i 9 postępowania nie wymaga wniesienia wadium.2. Zamawiający od Wykonawców składających ofertę na części nr: 3, 4, 5, 7 i 8 postępowania wymaga wniesienia wadium w wysokości:Cz.3-II US Częstochowa - 2 900,00 zł;Cz. 4-I US Gliwice - 1 900,00 zł;Cz. 5–US Kłobuck - 1 400,00 zł;Cz. 7-US Siemianowice Śl. - 2 500,00 zł;Cz. 8-US Tychy - 600,00 zł.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie od dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancja bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu na remont dachów w 9 jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, 2401-ILZ[1].260.102.2.2023, część …..”.6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za wniesione skutecznie, jeżeli wpływ środków na rachunek bankowy Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu środków).7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8. Jeżeli wadium wnoszone jest w gwarancjach lub poręczeniach Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał takiego dokumentu w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do jego wystawienia (wystawcę dokumentu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa wadium za pomocą Platformy e-Zamówienia - przed upływem terminu składania ofert lub załącza do oferty.9. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać w szczególności:- określenie postępowania (jego nazwę, nr postępowania i nr zadania, na które składane jest wadium),- nazwę Wykonawcy,- określenie Zamawiającego jako beneficjenta,- wysokość gwarantowanej kwoty wadium,- termin ważności gwarancji lub poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,- adres e-mail, na który należy przesłać wezwanie do zapłaty lub oświadczenie o zwolnieniu środków,- dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta.10. Z treści dokumentu wadialnego wniesionego w sposób, o którym mowa z pkt 15.9. SWZ, winno jednoznacznie wynikać, że wystawca dokumentu gwarantuje wypłatę Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie Zamawiającego przypadku, gdy:a) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;b) Wykonawca, którego oferta została wybrana:- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:1. posiadają zdolność techniczną do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi być w stanie udokumentować fakt wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie remontu, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, o niżej określonych wartościach dla poszczególnych części:Część 1 - Urząd Skarbowy w Będzinie - 19 000,00 zł,Część 2 - Urząd Skarbowy w Cieszynie - 17 000,00 zł,Część 3 - II Urząd Skarbowy w Częstochowie - 240 000,00 zł,Część 4 - I Urząd Skarbowy w Gliwicach - 160 000,00 zł,Część 5 - Urząd Skarbowy w Kłobucku - 120 000,00 zł,Część 6 - Urząd Skarbowy w Lublińcu - 20 000,00 zł,Część 7 - Urząd Skarbowy w Siemianowicach Śląskich - 210 000,00 zł,Część 8 - Urząd Skarbowy w Tychach - 50 000,00 zł,Część 9 - Urząd Skarbowy w Żywcu - 35 000,00 zł.W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część, Wykonawca powinien wykazać fakt wykonania roboty (robót) budowlanej na łączną wartość wymaganą dla danych części zamówienia.Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie jeden kontrakt lub jedną umowę.Wartości w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu złotego w stosunku do danej waluty na podstawie informacji ogłoszonej przez NBP na dzień zawarcia umowy na wykonane prace. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia – Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o niżej określonych wartościach dla poszczególnych części:Część 1 - Urząd Skarbowy w Będzinie - 19 000,00 zł,Część 2 - Urząd Skarbowy w Cieszynie - 17 000,00 zł,Część 3 - II Urząd Skarbowy w Częstochowie - 240 000,00 zł,Część 4 - I Urząd Skarbowy w Gliwicach - 160 000,00 zł,Część 5 - Urząd Skarbowy w Kłobucku - 120 000,00 zł,Część 6 - Urząd Skarbowy w Lublińcu - 20 000,00 zł,Część 7 - Urząd Skarbowy w Siemianowicach Śląskich - 210 000,00 zł,Część 8 - Urząd Skarbowy w Tychach - 50 000,00 zł,Część 9 - Urząd Skarbowy w Żywcu - 35 000,00 zł.3. posiadają zdolność zawodową do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj.: kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, od których nabycia minęły minimum pełne 3 lata, licząc do dnia otwarcia ofert.Wykonawca w Załączniku nr 10 do SWZ wskazuje podstawę do dysponowania osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi powyższych specjalnościach.Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia budowlane zapewniające prawo do wykonania na terenie Polski zawodu inżyniera budownictwa wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ) oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach