Przetargi.pl
Awaryjne zabezpieczanie przecieków z dachów w zasobach gminnych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej w roku 2023"

Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, Tysiąclecia 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32/ 260 86 19 , fax. 032. 264 27 67
  • Data zamieszczenia: 2023-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    Tysiąclecia 20
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32/ 260 86 19, fax. 032. 264 27 67
    REGON: 271518876
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Awaryjne zabezpieczanie przecieków z dachów w zasobach gminnych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej w roku 2023"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo-ilościowym określonym w załączniku nr 2a i 2b do SWZ oraz przedmiarze robót załącznik nr 2 do SWZ1.2. Do zakresu robót objętych zamówieniem należy: miejscowa wymiana pokrycia dachu z papy wraz z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki, uszczelnienie pęknięć masami uszczelniającymi, wymiana pokrycia murów ogniowych wraz z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki, uzupełnienie blachą ocynkowaną rynien i rur spustowych, naprawa uszkodzonych kolanek blachą ocynkowaną, wykonanie sztucerów z blachy ocynkowanej, wykonanie koszy z blachy ocynkowanej, montaż nasad kominowych typu H, praca sprzętu (podnośnik koszowy). 1.3. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót - załącznik nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 3 do SWZ, formularz kalkulacji ceny załącznik nr 2a i 2b do SWZ.1.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa. 1.5. Do obowiązków wykonawcy należy:- wyposażenie brygad roboczych w materiały, narzędzia i sprzęt,-sprawowanie nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi w ramach zamówienia,-wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w przedmiotowym zakresie.-przestrzeganie przepisów bhp w miejscu pracy w stosunku do pracowników jak i osób trzecich,- powiadomienie lokatorów o ewentualnej konieczności udostępnienia mieszkania na okres prowadzenia prac. Z uwagi na specyfikę zamówienia Zamawiający wymaga natychmiastowego usunięcia powstałej awarii, celem zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem przez czynniki zewnętrzne. 1.6. Najdłuższy możliwy czas usunięcia awarii wymagany przez Zamawiającego: 168 godzin. Najkrótszy czas usunięcia awarii: 48 godzin.1.7. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usunięcia awarii w terminie nie dłuższym niż 24h od momentu otrzymania pisemnego (e-mailowego) zgłoszenia awarii przez zamawiającego. 1.8. Z uwagi na fakt, iż przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z awaryjnym zabezpieczaniem przecieków z dachów w zasobach gminnych, niemożliwe jest jednoznaczne określenie zakresu, wielkości oraz miejsca wystąpienia awarii. Biorąc pod uwagę, że awarie mogą wystąpić na dachach zasobów obejmujących lokale mieszkalne oraz lokale użytkowe, dla prawidłowego wyliczenia ceny oferty należy przyjąć założenia procentowe. Cenę oferty należy wyliczyć przy założeniu, iż: - 78% awarii wystąpi na dachach lokali mieszkalnych;- 22% awarii wystąpi na dachach lokali użytkowych.Cenę oferty należy wyliczyć zgodnie z tym założeniem (rozdz. II podrozdział 12 SWZ).1.9. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć miejsce wykonywanych robót przez czas usuwania awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w szczególności dotyczący:a) osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:- Kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub im równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach