Przetargi.pl
”Remont dachów budynków przedszkoli zlokalizowanych na terenie Gminy Miedźna"

Gmina Miedźna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-227 Miedźna, ul. Wiejska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2116338, 2116196, 2116160 , fax. 322 116 089
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźna
    ul. Wiejska 131
    43-227 Miedźna, woj. śląskie
    tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax. 322 116 089
    REGON: 27625829100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl bip.miedzna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ”Remont dachów budynków przedszkoli zlokalizowanych na terenie Gminy Miedźna"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dachów placówek oświatowych (przedszkola) zlokalizowanych na terenie Gminy Miedźna. Zamawiający przewiduje wykonanie robót remontowych na następujących obiektach: • Gminne Publiczne Przedszkole im. M. Kownackiej w Miedźnej, ul. Wiejska 101; • Gminne Przedszkole Publiczne nr 2 im. Wandy Chotomskiej w Woli, ul. Górnicza 47 a; • Gminne Przedszkole Publiczne nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli, ul. Górnicza 47 b; • Przedszkole Publiczne nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. J. Tuwima w Woli, ul. Brzozowa 5 W ramach robót remontowych planowane jest wykonanie następujących prac: 1. Gminne Publiczne Przedszkole im. M. Kownackiej w Miedźnej, ul. Wiejska 101 a) uszczelnienie istniejącego pokrycia wykonanego ze styropapy poprzez wklejenie łat z papy termozgrzewalnej o wym. 100 x 100 cm; b) uszczelnienie sylikonem dekarskim miejsc wywinięcia istniejącego pokrycia na elementy pionowe ( kominy, mury ogniowe ) ; c) uszczelnienie wywiewek kanalizacyjnych poprzez wklejenie łat z papy i wywinięcie jej obwodowo na ścianki kominków. Zakres koniecznych prac remontowych oraz sposób ich wykonania został szczegółowo opisany i określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanej dla budynku Gminnego Publicznego Przedszkola im. M. Kownackiej w Miedźnej, ul. Wiejska 101 oraz w przedmiarze robót. 2. Gminne Przedszkole Publiczne nr 2 im. Wandy Chotomskiej w Woli, ul. Górnicza 47 a a) remont wszystkich czap kominowych ( 12 szt ) obejmujący naprawę uszkodzeń na czapach kominowych, likwidację ubytków i spękań z zastosowaniem systemowych zestawów naprawczych, zagruntowanie czap emulsją asfaltową, wyklejenie czap kominowych papą termozgrzewalną wraz z wykonaniem obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, powlekanej; b) remont ścian przewodów kominowych ponad połacią dachową obejmujący swoim zakresem: skucie luźnych i wykonanie nowych tynków cementowo - wapiennych na kominach, malowanie tynków farbą emulsyjną, wykonanie obróbek kominów papą termozgrzewalną na połączeniu ścian kominów z połacią dachową wraz z montażem listew z blachy powlekanej zabezpieczających obróbki na ścianach kominów oraz ich dodatkowe uszczelnienie silikonem dekarskim; c) likwidację przecieków występujących w miejscach obróbek wylotów wentylacji mechanicznej oraz wywiewek kanalizacyjnych obejmujące uszczelnienie w/w elementów wykonane z papy termozgrzewalnej; d) wywóz gruzu z rozbiórki tynków na kominach ponad dachem; e) dwukrotne wykonanie przeglądu kominiarskiego (przed i po wykonaniu prac remontowych potwierdzonych protokołami z kontroli); Zakres koniecznych prac remontowych oraz sposób ich wykonania został szczegółowo opisany i określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanej dla budynku Gminnego Przedszkola Publicznego nr 2 im. Wandy Chotomskiej w Woli, ul. Górnicza 47a oraz w przedmiarze robót. 3. Gminne Przedszkole Publiczne nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli, ul. Górnicza 47 b a) wymiana czap kominowych ( 6 szt ) wraz z remontem pozostałych czap. W ramach powyższych prac należy uwzględnić demontaż istniejącej instalacji odgromowej wraz z demontażem istniejących czap w ilości 6 szt ( tylko na kominach, gdzie ze względu na zamontowane deflektory brak jest pełnej czapy ), wykonanie nowych czap kominowych zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; b) naprawa uszkodzeń na czapach kominowych, likwidacja ubytków i spękań z zastosowaniem systemowych zestawów naprawczych ( pozostałe 21 szt czap kominowych ), zagruntowanie czap emulsją asfaltową, wyklejenie czap kominowych papą termozgrzewalną wraz z wykonaniem obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, powlekanej; c) remont ścian przewodów kominowych ponad dachem obejmujący skucie luźnych i wykonanie nowych tynków z zaprawy cementowo - wapiennej na kominach, malowanie tynków farbą emulsyjną, wykonanie obróbek kominów papą termozgrzewalną na połączeniu ścian kominów z połacią dachową wraz z montażem listew z blachy powlekanej zabezpieczających obróbki na ścianach kominów oraz ich dodatkowe uszczelnienie silikonem dekarskim; d) wywóz gruzu z rozbiórki; e) powtórny montaż instalacji odgromowej na czapach kominiarskich (wszystkie kominy poddawane pracom remontowym); f) dwukrotne wykonanie przeglądu kominiarskiego (przed i po wykonaniu prac remontowych potwierdzonych protokołami z kontroli); Zakres koniecznych prac remontowych oraz sposób ich wykonania został szczegółowo opisany i określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanej dla budynku Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli, ul. Górnicza 47 b oraz w przedmiarze robót. 4. Przedszkole Publiczne nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. J. Tuwima w Woli, ul. Brzozowa 5 a) demontaż istniejącej instalacji odgromowej z czap kominowych ( 14 szt kominów ); b) demontaż betonowych czap kominowych z wszystkich kominów wraz z ich utylizacją i wywozem; c) wykonanie nowych czap kominowych zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; d) przesmarowanie emulsją asfaltową nowych czap kominowych; e) montaż nowych wsporników instalacji odgromowej oraz nowej instalacji odgromowej (przebieg zgodny z istniejącym) - tylko w obrębie kominów; f) wykonanie nowych pomiarów instalacji odgromowej po przeprowadzonych robotach potwierdzone stosownym protokołem z kontroli i pomiarów; g) dwukrotne wykonanie przeglądu kominiarskiego ( przed i po wykonaniu prac remontowych potwierdzonych protokołami z kontroli ); h) remont ścian przewodów kominowych ponad dachem obejmujący: częściowe przemurowanie przewodów kominowych ponad połacią dachową do 1/2 wysokości komina ( 2 szt kominów ), skucie luźnych i wykonanie nowych tynków cementowo - wapiennych na kominach, malowanie tynków farbą emulsyjną, wykonanie obróbek kominów papą termozgrzewalną na połączeniu ścian kominów z połacią dachową wraz z montażem listew z blachy powlekanej zabezpieczających obróbki na ścianach kominów oraz ich dodatkowe uszczelnienie silikonem dekarskim; i) malowanie i częściowa wymiana rynien i rur spustowych z zastosowaniem rusztowania. Zakres koniecznych prac remontowych oraz sposób ich wykonania został szczegółowo opisany i określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanej dla budynku Przedszkola Publicznego nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. J. Tuwima w Woli, ul. Brzozowa 5 oraz w przedmiarze robót. Zamawiający zobowiązuje oferentów do szczegółowego zapoznania sie z całą dokumentacją załączoną do przetargu (Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane dla poszczególnych w/w obiektów wraz z przedmiarami robót) oraz do wykonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Przedmiar należy traktować jako element pomocniczy. Wykonawca ponosi wszelkie opłaty związane z realizacją robót: przeglądy i kontrole przewodów kominowych oraz instalacji odgromowej, ewentualne nadzory branżowe właścicieli mediów, zajęcie pasa drogowego, czasową organizacją ruchu, odbiorem przedmiotu umowy, itp. Umożliwia się Wykonawcy aby przed sporządzeniem oferty zapoznał się z terenem, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Wyżej opisany przedmiot zamówienia wskazuje w sposób ogólny zakres robót, który szczegółowo określony został w dokumentacji technicznej – załącznik nr 4 do SIWZ - dokument ten stanowi integralną cześć niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 800,00 zł w terminie do dnia 18.06.2020 r. do godz. 12:00. 8.2. Wadium powinno zawierać nazwę zadania tj.: Wadium na realizację: ”Remont dachów budynków przedszkoli zlokalizowanych na terenie Gminy Miedźna" IR.271.2.4.2020. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 r. poz. 299) 8.4. Dokument wadialny winien być wniesiony w formie oryginału. 8.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Za skutecznie wniesione wadium zamawiający uzna wadium wniesione: a. w pieniądzu, jeśli środki te zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego numer konta bankowego: 04 8446 0006 2001 0000 1179 0006; w terminie zgodnym z pkt. 1. b. w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w terminie zgodnym z punktem 1 – w kasie Urzędu Gminy w Miedźnej lub w formie oryginału w ofercie. c. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – w kasie Urzędu Gminy w Miedźnej lub w formie oryginału w ofercie, w terminie zgodnym z pkt. 1. 8.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego w pkt. 8.6 a. 8.9. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Wadium musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8.10. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż forma pieniężna przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby w treści gwarancji byli wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum, podmioty składające oferty , lub zostało zapisane lub co najmniej sformułowane że dokument zabezpiecza ofertę podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8.11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12. 8.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.16. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1.2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 10.1.3. Kosztorys ofertowy – sporządzony w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 10.1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 10.1.5. Zobowiązanie podmiotów do oddania, do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach