Przetargi.pl
Remont dachów w 3 jednostkach skarbowych woj. śląskiego

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-022 Katowice, Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2076000, , fax. 32 2076010
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
    Damrota 25
    40-022 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2076000, , fax. 32 2076010
    REGON: 10212340000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów w 3 jednostkach skarbowych woj. śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem dachów w 3 jednostkach skarbowych woj. śląskiego, tj.: Urzędzie Skarbowym w Pszczynie, Urzędzie Skarbowym w Jaworznie oraz Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach budynek A. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1 - Remont dachu wraz z wymianą okien połaciowych i remontem pomieszczeń po wymianie okien w Urzędzie Skarbowym w Pszczynie Zakres robót budowlanych obejmuje: - wymianę istniejących okien połaciowych dla dachów płaskich, - przebudowę i dostosowanie konstrukcji dachu dla montażu nowych okien połaciowych do dachów płaskich, - wymianę obróbek blacharskich przy oknach połaciowych, - jednokrotne pokrycie papą termozgrzewalną dachów, w których wymieniano okna połaciowe, - odtworzenie powłok malarskich w pomieszczeniach, w których wymieniano okna połaciowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 2/1 do SIWZ – Przedmiar robót dla części 1 Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części 1-3) Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy (dla części 1-3) Część 2 - dot. remontu dachu w Urzędzie Skarbowym w Jaworznie Zakres robót budowlanych obejmuje: - demontaż i ponowny montaż na czas prowadzenia robót instalacji podgrzewania rynien i rur spustowy oraz ich uruchomienie po zakończeniu robót, - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, pasów podrynnowych i nadrynnowych, rynien i rur spustowych, - naprawę pokryć z papy termozgrzewalnej, - obróbki blacharskie z blachy cynkowo tytanowej (rynny i rury spustowe, obróbki blacharskie), - pokrycie daszków kominów wentylacyjnych papą termozgrzewalną, - wymianę włazu dachowego na systemowy, - malowanie i naprawę kominów wentylacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 2/2 do SIWZ – Przedmiar robót dla części 2 Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części 1-3) Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy (dla części 1-3) Część 3 - dot. remontu dachu w Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach budynek A. Zakres robót budowlanych obejmuje: - demontaż i montaż na czas prowadzenia robót instalacji podgrzewania rynien i rur spustowy oraz ich uruchomienie po zakończeniu robót, - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, pasów podrynnowych i nadrynnowych, rynnien i rur spustowych, - naprawa pokryć z papy termozgrzewalnej, - obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej powlekanej (rynny i rury spustowe, mury ogniowe itp.), - pokrycie daszków kominów wentylacyjnych papa termozgrzewalną, - wymianę włazu dachowego na systemowy, - wymianę uszkodzonych tynków na kominach wentylacyjnych, - malowanie i naprawę kominów wentylacyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 2/3 do SIWZ – Przedmiar robót dla części 3 Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części 1-3) Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy (dla części 1-3)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi : - dla części 1 – 1 400,00 zł, - dla części 2 – 1 400,00 zł, - dla części 3 – 2 500,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego: Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2. SIWZ. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 4. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą. 5. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym pokój nr 2, budynek „A”. W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej w siedzibie Zamawiającego należy je spakować i opisać, tak jak ofertę (wg wzoru w pkt 16 SIWZ) z dopiskiem WADIUM.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp: Zamawiający wymaga spełniania wszystkich warunków w zakresie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu podanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga również spełniania warunków wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ww. ustawy. Wykonawca w celu potwierdzenia powyższego składa oświadczenie na formularzu będącym załącznikiem nr 6 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpis czytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub podpis nieczytelny osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z pieczęcią imienną), złożone w formie oryginału: - Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 6 do SIWZ), - Wykaz robót budowlanych (Załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane należycie – zgodnie z zapisami pkt 6.1.3. SIWZ, - Wykaz kierowników robót, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ) – zgodnie z zapisami pkt 6.1.4. SIWZ. Ww. dokumenty są dostępne w wersji edytowalnej na stronie internetowej Zamawiającego www.slaskie.kas.gov.pl. Załączniki nr 1, 5-8 składane są w oryginale, dowody wykonania robót mogą być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty stanowiące załącznik: - nr 1 do SIWZ muszą być podpisane przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące wszystkich Wykonawców na podstawie stosownego pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - nr 5, 6, 7 i 8 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów lub część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy załącznik nr 6 składa każdy z podmiotów udostępniających potencjał oraz każdy podwykonawca w zakresie w jakim potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone – podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – pełnomocnictwo określające jego zakres. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach