Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachów w 3 urzędach skarbowych: Urzędzie Skarbowym w Będzinie, Drugim Urzędzie Skarbowym w Częstochowie, Urzędzie Skarbowym w Żywcu

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-022 Katowice, Damrota 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
    Damrota 25
    40-022 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 001021234
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachów w 3 urzędach skarbowych: Urzędzie Skarbowym w Będzinie, Drugim Urzędzie Skarbowym w Częstochowie, Urzędzie Skarbowym w Żywcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Będzinie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz ofertyZałącznik nr 3/1 do SWZ - Przedmiar robót dla części 1Załącznik nr 4/1 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 1Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowyRemont dachu w Drugim Urzędzie Skarbowym w Częstochowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz ofertyZałącznik nr 3/2 do SWZ – Przedmiar robót dla części 2Załącznik nr 4/2 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 2Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowyRemont dachu w Urzędzie Skarbowym w Żywcu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz ofertyZałącznik nr 3/3 do SWZ - Przedmiar robót dla części 3Załącznik nr 4/3 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 3Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł, bez względu na ilość części, na które składa ofertę;2. posiadają zdolność zawodową do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj.: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, od których nabycia minęły minimum pełne 3 lata, licząc do dnia otwarcia ofert.Wykonawca w Wykazie kierowników budowy/robót - Załącznik nr 9 do SWZ wskazuje podstawę do dysponowania osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w powyższej specjalności.Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia budowlane zapewniające prawo do wykonania na terenie Polski zawodu inżyniera budownictwa wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach