Przetargi.pl
„Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2022/2023."

Miasto Imielin ogłasza przetarg

  • Adres: 41-407 Imielin, Imielińska 81
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 22 54 137
  • Data zamieszczenia: 2022-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Imielin
    Imielińska 81
    41-407 Imielin, woj. śląskie
    tel. 32 22 54 137
    REGON: 276258262
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2022/2023."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie podzielone jest trzy części i obejmuje usługę dowozu niepełnosprawnych dzieci zterenu Imielina wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2022r.do 23.06.2023 r. na trzech trasach: trasa nr I Imielin — Tychy.Zadanie podzielone jest trzy części i obejmuje usługę dowozu niepełnosprawnych dzieci zterenu Imielina wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2022r.do 23.06.2023 r. na trzech trasach: trasa nr Il Imielin — Mysłowice (Brzezinka) — Mysłowice(Brzęczkowice).Zadanie podzielone jest trzy części i obejmuje usługę dowozu niepełnosprawnych dzieci zterenu Imielina wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2022r.do 23.06.2023 r. - trasa nr IlI Imielin (placówki oświatowe w Imielinie) — Katowice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację następujących dokumentów:1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie.W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy do dnia ustalonego przez Strony.Niedostarczenie polisy w terminie traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy i skutkowało będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w §14 ust.2 pkt 13) projektu umowy.4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację następujących dokumentów:a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy wcelu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem do przewozu osób niepełnosprawnych:do części nr 1 wykonawca musi dysponować pojazdem:• dostosowanym do przewozu minimum 12 dzieci niepełnosprawnych,• z fotelami regulowanymi wyposażonymi w bezwładnościowe biodrowe pasy bezpieczeństwa,• z miejscami na minimum 2 wózki inwalidzkie z mocowaniem uniemożliwiającym ich przesuwanie w czasie jazdy (podłoga wyposażona w szyny umożliwiające zamocowanie wózka i wszelkie uchwyty mocujące winny posiadać atesty),• z platformą (podestem) do wjazdu i wyjazdu wózka inwalidzkiego• z dodatkową poręczą ułatwiającą wchodzenie,• z niezależnym ogrzewaniem przestrzeni pasażerskiej,• samochód nie powinien być starszy niż z 2017 rokudo części nr 2 wykonawca musi dysponować pojazdem specjalistycznym:• dostosowanym do przewozu minimum 16 z różnego rodzaju niepełnosprawnością,• z fotelami regulowanymi wyposażonymi w bezwładnościowe biodrowe pasy bezpieczeństwa,• z miejscami na minimum 2 wózki inwalidzkie z mocowaniem uniemożliwiającym ich przesuwanie w czasie jazdy (podłoga wyposażona w szyny umożliwiające zamocowanie wózka i wszelkie uchwyty mocujące winny posiadać atesty),• z platformą (podestem) do wjazdu i wyjazdu wózka inwalidzkiego• z dodatkową poręczą ułatwiającą wchodzenie,• z niezależnym ogrzewaniem przestrzeni pasażerskiej,• samochód nie powinien być starszy niż z 2017 roku.do części nr 3 wykonawca musi dysponować pojazdem specjalistycznym:• dostosowanym do przewozu minimum 3 osób z różnego rodzaju niepełnosprawnością,• z fotelami regulowanymi wyposażonymi w bezwładnościowe biodrowe pasy bezpieczeństwa,• z niezależnym ogrzewaniem przestrzeni pasażerskiej,• samochód nie powinien być starszy niż z 2017 roku.Wykonawcy składający oferty jednocześnie na dwie lub trzy części zadania muszą dysponować jednocześnie odpowiednio dwoma lub trzema samochodami, spełniającymi określone powyżej warunki.W przypadku awarii samochodu w trakcie realizacji zadania Wykonawca będzie zobowiązany do dalszej realizacji zadania pojazdem spełniającym warunki Zamawiającego, w tym pojazdem nie starszym i o normie emisji spalin nie niższej niż pojazd zaoferowany w przetargu.b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Ocena spełnienia tego warunku nastąpi poprzez weryfikację dokumentów potwierdzających wymagane przez zmawiającego kwalifikacje od osób - którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.W przypadku podpisania umowy z Wykonawcą do wykonania usługi zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby — zespół, w którym kierowca będzie posiadał uprawnienia dokierowania pojazdem zgłoszonym do przetargu, a opiekun będzie posiadać umiejętności do udzielania pierwszej pomocy medycznej potwierdzone odpowiednim dokumentem wystawionym przez uprawnioną instytucję. Kierowca i opiekun nie mogą figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.c) wraz z wykazem osób Wykonawca składa oświadczenie, iż wymienione osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem odpowiednim zdolnościami technicznymi i zawodowym do wykonania zamówienia jak w postawionych warunkach spowoduje wykluczenie Wykonawcy.Uwaga: Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w niniejszej w specyfikacji warunków zamówienia.Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach