Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-022 Katowice, Damrota
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2076000, , fax. 32 2076010
- Data zamieszczenia: 2019-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
Damrota 25
40-022 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2076000, , fax. 32 2076010
REGON: 10212340000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zadań remontowych w 5 jednostkach podległych Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zwiazane z zadaniami remontowymi w 5 jednotkach podległych Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach, tj.: Urzędzie Skarbowym w Rudzie Śląskiej, Urzędzie Skarbowym w Tarnowskich Górach, Urzędzie Skarbowym w Raciborzu, Urzędzie Skarbowym w Czechowicach - Dziedzicach oraz Urzędzie Skarbowym w Chorzowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1 – Remont pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Rudzie Śląskiej Zakres robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Rudzie Śląskiej: - wyniesienie i ponowne wniesienie mebli, sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach, - demontaż istniejących posadzek z paneli i płytek, - rozebranie elementów z cegieł i konstrukcji betonowych, - wykucie z murku kratek wentylacyjnych oraz ich obsadzenie, - czyszczenie i usuwanie uszkodzonej podbudowy, - naprawa podłoża i wylewki samopoziomującej, - ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych, - ułożenie paneli podłogowych PCV, - zgrzewanie wykładzin podłogowych, - dostawa i montaż progów aluminiowych, - dostawa mat silikonowych pod fotele, - zabezpieczenie podłóg folią, - malowanie pomieszczeń z przygotowaniem powierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/1 do SIWZ - Przedmiar robót dla części 1 - Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy Część 2 – Remont pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Tarnowskich Górach Zakres robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Tarnowskich Górach: - zerwanie posadzek z wykładzin, skucie nierówności, wywóz i utylizacji, - gruntowanie i posadzki samopoziomujące, - ułożenie na kleju posadzek z wykładziny PCV heterogenicznej o grubości co najmniej 2,5 mm z utwardzoną warstwą ścieralną, cokoliki – wywinięcie 10 cm wykładziny na ścianę, - zgrzewanie wykładzin podłogowych, - dostawa i montaż progów aluminiowych, - dostawa mat silikonowych pod fotele, - zabezpieczenie podłóg folią, - malowanie pomieszczeń z przygotowaniem powierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/2 do SIWZ - Przedmiar robót dla części 2 - Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy Część 3 – Remont pomieszczeń biurowych oraz wzmocnienie stropu w Urzędzie Skarbowym w Raciborzu Zakres robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Raciborzu: - demontaż istniejących posadzek z wykładziny i płytek, - czyszczenie i usuwanie uszkodzonej podbudowy, - naprawa podłoża i wylewki samopoziomującej, - ułożenie nowych płytek wraz z cokolikami, - ułożenie wykładziny PCV heterogenicznej (cokoliki – wywinięcie 10 cm na ściany), - zgrzewanie wykładzin podłogowych, - dostawa i montaż progów aluminiowych, - dostawa mat silikonowych pod fotele, - zabezpieczenie podłóg folią, - malowanie pomieszczeń z przygotowaniem powierzchni, - roboty rozbiórkowe, - roboty budowlane związane ze wzmocnieniem stropu, - demontaż i ponowny montaż regałów stacjonarnych i jednych wraz z torami jazdy, - wyniesienie i ponowne ułożenie akt na półkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/3_1 do SIWZ - Przedmiar robót dla części 3 (remont pomieszczeń biurowych) - Załącznik nr 2/3_2 do SIWZ – Przedmiar robót dla części 3 (wzmocnienie stropu) - Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy Część 4 – Remont dwóch toalet na parterze w Urzędzie Skarbowym w Czechowicach - Dziedzicach Zakres robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Czechowicach - Dziedzicach: - roboty rozbiórkowe oraz wywóz i utylizacja, - ułożenie nowej instalacji wod.-kan. i elektrycznej w bruzdach, - ułożenie nowych okładzin, posadzek i stolarki, - montaż urządzeń sanitarnych, opraw oświetleniowych, - próby szczelności instalacji sanitarnych i badania instalacji elektrycznej, - odtworzenie powłok malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/4 do SIWZ - Przedmiar robót dla części 4 - Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy Część 5 – Wymiana pionów instalacji wody zimnej wraz z odtworzeniem okładzin ściennych w Urzędzie Skarbowym w Chorzowie Zakres robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie: - demontaż zaworów i baterii, - rozebranie pasów płytek ściennych, - wykucie bruzd, - wywóz i utylizacja gruzu, - wymiana rur stalowych pionów i rur przyłączanych do baterii i zaworów, - zabudowa nowych pionów i rur przyłączonych do baterii i zaworów (rura polipropylenowa zgrzewana, wzmacniana włóknem szklanym), - izolacja rur pianką poliuretanową, - zabetonowanie bruzd, - uzupełnienie uszkodzonych i skutych płytek, - wymiana płytek podłogowych w miejscach przejść przez stropy, - wymiana pogrzewaczy pojemnościowych, - wymiana pogrzewaczy przepływowych 230 i 380 V, - odtworzenie powłok malarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty - Załącznik nr 2/5 do SIWZ - Przedmiar robót dla części 5 - Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi: - dla części 1 – 500,00 zł - dla części 2 – 800,00 zł - dla części 3 – 1 300,00 zł - dla części 4 – 500,00 zł - dla części 5 – 1 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2. SIWZ. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 4. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą. 5. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym pokój nr 2, budynek „A”. W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej w siedzibie Zamawiającego, należy je spakować i opisać, tak jak ofertę (wg wzoru w pkt 16 SIWZ) z dopiskiem WADIUM.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp: Zamawiający wymaga spełniania wszystkich warunków w zakresie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu podanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga również spełniania warunków wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ww. ustawy. Wykonawca w celu potwierdzenia powyższego składa oświadczenie na formularzu będącym załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą
Dodano: 2024-04-15 - Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi.
Dodano: 2024-04-11 - Budowa żłobka w gminie Blachownia wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-04-05 - Prace remontowo-budowlane w istniejących pomieszczeniach Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku na potrzeby realizacji projektu BCU Górniczych w Rybniku w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gostyni wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu: Zad. 1.Rozbudowa SP w Gostyni z zagospodarowaniem terenu. Zad. 2.Termomodernizacja budynku SP w Gostyni.
Dodano: 2024-03-13 - Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. nr 510/3 w Landeku
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa i remont części budynku usługowego na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Jasienicy 845, 43- 385 Jasienica
Dodano: 2024-02-29 - Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach – Polski Ład
Dodano: 2024-02-19 - Cz. 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych budynków. Cz. 2: Usterki ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych bud.
Dodano: 2024-01-24 - Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Toszku w ramach zadania „Remont I i II piętra Urzędu Miejskiego w Toszku" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja 1
Dodano: 2024-01-04