Przetargi.pl
Remont części wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2

Sąd Okręgowy w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3220155 , fax. 068 3220155
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze
    Pl. Słowiański 1 1
    65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3220155, fax. 068 3220155
    REGON: 00032544600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w oparciu o opracowane projekty budowlano-wykonawcze, w następującym zakresie rzeczowym: 2.1.Roboty remontowe budowlane. Na podstawie projektu budowlano - wykonawczego pn. Projekt wielobranżowy na
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie ząda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel zdolny do wykonania zamówienia, tj: - Kierownika budowy z uprawnieniami wykonawczymi bez ograniczeń branży budowlanej w zakresie konstrukcyjno-budowlanym - min. 2 prace poparte referencjami zbliżonymi do przedmiotu zamówienia (np. określające budynek, wielkość, kubaturę). - Kierownika robót z uprawnieniami wykonawczymi bez ograniczeń branży elektrycznej dla budynków w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - min 2 prace poparte referencjami zbliżonymi do przedmiotu zamówienia (np. określające budynek, wielkość, kubaturę) Osoby przewidziane na ww. stanowiska muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2174). Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel zdolny do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 2.Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanymi np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, (min. 3) zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia o kubaturze budynku nie mniejszej niż 1000m3 w każdej z tych robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty na załączniku nr 1 i z wypełnionym harmonogramem rzeczowo-finansowym- załącznik 1a. 2.Dane Wykonawcy na załączniku nr 2. 3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 5.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat min. 3 przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania o kubaturze budynku nie mniejszej niż 1000m3 w każdej z tych robót - załącznik nr 4 - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. dokumenty, referencje od poprzednich Zamawiających na potwierdzenie spełnienia warunku 5.2.Wykaz osób Kierownika budowy z uprawnieniami wykonawczymi bez ograniczeń branży budowlanej w zakresie konstrukcyjno-budowlanym - min. 2 prace poparte referencjami zbliżonymi do przedmiotu zamówienia np. określające budynek, wielkość, kubatura; Kierownika robót z uprawnieniami wykonawczymi bez ograniczeń branży elektrycznej dla budynków w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - min 2 prace poparte referencjami zbliżonymi do przedmiotu zamówienia np. określające budynek, wielkość, kubatura którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 5 na potwierdzenie spełnienia warunku wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia konieczny odpis uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.3.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt. 5.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - Załącznik nr 6 na potwierdzenie spełnienia warunku. 6.Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji - Załącznik nr 7. 7.Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji placu robót w budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze - załącznik nr 8 potwierdzone przez Użytkownika. 8.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub liderem, pełnomocnictwo podpisane przez obu Wykonawców winno być dołączone do oferty, b wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego ze współpartnerów; c)w przypadku złożenia przez Wykonawców występujących wspólnie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich współpartnerów łącznie, a nie ich pełnomocnika lub jednego ze współpartnerów d)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w ppkt IV, ppkt 3 i 4. 9.Opłacona polisa odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11.Zamawiający nie żąda dołączenia do oferty kosztorysów ofertowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach