Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 809 400, , fax. 914 809 575
- Data zamieszczenia: 2017-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 42371
70500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 809 400, , fax. 914 809 575
REGON: 14512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont części pomieszczeń na parterze budynku Studenckiego Domu Marynarza „KORAB” Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont części pomieszczeń na parterze budynku Studenckiego Domu Marynarza „KORAB” Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8 tj. przywrócenie pierwotnej funkcji pomieszczeń-boksy mieszkalne. 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1.1. roboty budowlane – roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty murowe, prace polegające na rozbiórce okładzin posadzek, roboty tynkarskie, roboty malarskie, układanie posadzki z płytek podłogowych oraz wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych wykonanie zabudów płytą g-k, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie sufitów podwieszanych itd., 1.2. roboty sanitarne – roboty demontażowe, roboty w zakresie montażu instalacji wodnej i kanalizacyjnej, montaż wyposażenia sanitarnego, prace odbiorowe - próby szczelności, 1.3. roboty elektryczne – prace demontażowe, układanie przewodów w bruzdach, montaż włączników, opraw oświetleniowych, montaż gniazd, puszek, przewodów, pomiary, badania itd. 1.4. Montaż instalacji DSO, SAP, oraz instalacji TV UWAGA: Wszystkie roboty generujące hałas powinny zostać wykonane w ciągu pierwszych 3 tygodni od przekazania Wykonawcy frontu robót. Wszelkie roboty hałaśliwe w terminie późniejszym powinny zostać wykonane za zgodą i w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizacji robót oraz jego regularnej aktualizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8.1-8.3 SIWZ), Przedmiar Robót pomocniczo (zał. nr 9.1-9.5 do SIWZ), Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 10 do SIWZ). 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Technicznego w formie pisemnej, lub faksowej (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem mail na adres: at@am.szczecin.pl do dnia 16.08.2017r. godz. 10.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) prace rozbiórkowe, 2)prace wykończeniowe (m.in. tynkarskie, glazurnicze, szpachlarsko -malarskie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AT/272-16/17 na Remont pomieszczeń parteru w SDM Korab. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana parkietu w sali gimnastycznej mieszczącej się w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 im. Stefana Żeromskiego w Koszalinie
Dodano: 2024-05-15 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie
Dodano: 2024-04-05 - Bezpieczny pieszy – wyniesienie 3 przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej w Gminie Dobra
Dodano: 2023-09-12 - Zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników drogi powiatowej przebiegającej przez teren m. Stolec w szczególności pieszych i rowerzystów (proj.5)
Dodano: 2023-09-08 - "Budowa myjni samochodowej"
Dodano: 2023-04-26 - "Przebudowa kotłowni opalanej paliwem stałym na kotłownię CO-CWU opalaną olejem opałowym " w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2023-02-01 - Rozbiórka budynku socjalnego ZMPSiS oraz nieczynnej trafostacji na nabrzeżu „Starówka” wraz z postawieniem tymczasowego ogrodzenia panelowego na granicy działki 12/6 budowy Morskiego Centrum Nauki
Dodano: 2022-08-25 - Przebudowa pomieszczeń w budynku zamieszkania zbiorowego w SPZZOZ w Gryficach
Dodano: 2022-08-08 - Wykonanie przebudowy budynku nr 7/1887 w celu dostosowania lokalu apteki zakładowej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ do obowiązujących przepisów – etap 2.
Dodano: 2020-04-28 - Roboty rozbiórkowe budynków na terenie 21 CPL w Nadarzycach
Dodano: 2019-09-23