Przetargi.pl
Remont części poddasza w budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich ulica Chorzowska 14

Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-106 Siemianowice Śląskie, ul. Chorzowska 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7654306 , fax. 032 7654306
  • Data zamieszczenia: 2010-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich
    ul. Chorzowska 14 14
    41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 7654306, fax. 032 7654306
    REGON: 24023207800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części poddasza w budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich ulica Chorzowska 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana nie wymagająca uzyskania pozwolenia na budowę : - Remont części poddasza w budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich polegający na : - wymianie podłóg poddasza z wymianą polepy na wełnę mineralną, wzmocnieniem belek stropowych, impregnacją konstrukcji drewnianej, wykonaniem podłoża pod wykładzinę z płyt OSB-3 i ułożeniem wykładzin podłogowych, - ocieplenie konstrukcji dachu wełną mineralną i wykończenie płytami gipsowymi, - roboty budowlane w zakresie wymiany ościeżnic, wykonanie przegród z płyt gipsowych, robót tynkarskich, malarskich i posadzkowych, - roboty instalacyjne w zakresie CO - montaż dodatkowych grzejników wraz z rurażem w miedzi i armaturą, - roboty elektryczne polegające na wymianie istniejącej instalacji, osprzętu i oświetlenia wraz z pomiarami elektrycznymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł ( słownie : cztery tysiące złotych ), przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych szczegółowo w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy przekazać na konto Zamawiającego ING Bank Śląski S.A. Nr 54 1050 0099 5677 7777 7777 7777, z dopiskiem Wadium - remont poddasza - ZP01/03/2010

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siemianowice.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach