Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2019 w ilości szacunkowej do 250 Mg

Powiat Milicki ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 840 704 , fax. 713 840 704
  • Data zamieszczenia: 2019-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Milicki
    ul. Wojska Polskiego 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713 840 704, fax. 713 840 704
    REGON: 93193467300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2019 w ilości szacunkowej do 250 Mg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2019 w ilości szacunkowej do 250 Mg. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna (SST) stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć remonty każdorazowo w czasie nie dłuższym niż 3 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, na podstawie zapotrzebowania przekazywanego telefonicznie lub pisemnie, faksem, pocztą elektroniczną. Jeżeli Wykonawca nie rozpocznie remontów w w/w terminie, Zamawiający będzie naliczał kary umowne, a nawet może odstąpić od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, z konsekwencją naliczenia kar za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 4. Roboty remontowe winny być wykonywane sukcesywnie w systemie ciągłym, a każdorazowe ich przerwanie z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego na okres powyżej 3 (trzech) dni będzie skutkować naliczeniem kary umownej lub odstąpieniem od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 5. Wymaga się od Wykonawcy posiadania minimum 2 remonterów drogowych do realizacji niniejszego zamówienia. Nieudokumentowanie posiadania odpowiedniej ilości sprzętu na każdą część zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6. Każdy samochód przed wyjazdem na roboty remontowe i po powrocie musi być zważony w celu weryfikacji ilości materiałów przeznaczonych do wbudowania. 7. W ciągu okresu trwania umowy Zamawiający nie jest zobowiązany do wykorzystania całej szacunkowej ilości przewidzianej w niniejszym postępowaniu mieszanki emulsyjno-asfaltowej. Z tytułu niewykorzystania całej szacunkowej ilości mieszanki emulsyjno-asfaltowej Wykonawcy nie przysługuje żądanie zapłaty ani inne odszkodowanie. II. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. IV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. V. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. VI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. VII. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6/7 ustawy PZP. Termin realizacji zamówienia: zamówienie realizowane będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2019 roku. Warunkiem rozpoczęcia realizacji zadania jest otrzymanie informacji od Zamawiającego o rozpoczęciu remontów cząstkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku a tym samym nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: 1) formularz ofertowy wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty; 4) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa OC wraz z dowodem opłacenia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach